11 Reacties
5 jaar geleden
Je hebt ook de bengkung belly bind. Die zou ik eigenlijk willen. Maar de meeste aanbieders hiervan mogen nu niet langs komen voor de massage en daarna de band omwikkelen, dus ik weet niet of dat straks ook een mogelijk is
5 jaar geleden
Reactie op MamaBear2021
Je hebt ook de bengkung belly bind. Die zou ik eigenlijk willen. Maar de me ...
Ik heb postpartum behandeling gereserveerd voor in m’n kraamtijd met oa een yoni steam, massage en benkung belly bind. Ik hoop dat het tegen die tijd weer gewoon mag!
5 jaar geleden
Hangt er vanaf wat je er mee wil bereiken denk ik.. Ik vind het een hoop geld voor iets wat met de tijd ook vanzelf gaat...
En daarbij heb ik mensen gezien die het hebben laten inbinden en uiteindelijk langer met een bolle buik liepen dan een ander.. Dus tja.. Tis toch ook btje aanleg denkik.. Heb je er vertrouwen in en heb je t geld er voor over.. Doen!
5 jaar geleden
Ik ga na deze tweede bevalling een sluitband gebruiken omdat ik na de eerste bevalling een flinke diastase had die met deze zwangerschap er natuurlijk niet beter op is geworden en ik nu een dreumes van 10 kg moet tillen naast de baby, dus ik kan de eerste weken wel flink wat extra steun in de buikomgeving gebruiken. Ik zie het niet als een manier om weer slank te worden, die illusie heb ik niet😂 als ik zie wat er van mijn lichaam over was na de eerste bevalling... Dat zal er niet beter op worden.
5 jaar geleden
Reactie op selinn
Baby Ono Comfort Postnatale Buikband
Ik heb deze gehaald ik krijg een ge ...
Ik zie dat deze in verschillende maten wordt verkocht. Ik weet echter niet wat mijn buikomtrek gaat zijn ná de bevalling... of zijn de maten gebaseerd op je huidige zwangere buik omtrek? Zitten ze dan niet te los na de bevalling? 🙈 Wil er graag ook zo eentje! Weet echter niet welke maat😂
5 jaar geleden
Reactie op Ilsee8
Lees graag mee, en mocht er iemand ervaring hebben icm met keizersnede: 🙋 ...
Ik lees ook mee.. Graag voor ervaringen na keizersnede. Vorige keer niet gebruikt.. Maar wilde t nu wel proberen ivm het steun gevoel in buik na keizersnede.. Geen ondersteuning vond ik vooral eetste weken in bed spannend