24 Reacties
5 jaar geleden
Gatenbal dus grijpspeelgoed in allerlei vormen. (Laatst bij de wibra €1 p.s.) Knisperboekjes.
We hebben een piano tegen de wand van de box aan waar die lkkr tegen aan kan trappelen. Je hebt 3 standen, piano dierengeluiden of muziekjes
Zijn eigen fles 😂
Heb ook een mat waar je water in kan doen met zeedieren. Alleen nog iets te jong voor.
5 jaar geleden
Ik heb deze speelgoedjes net besteld, voor een meisje van 16 weekjes. Eigenlijk wel fijn zo’n verlate cadeaubon van je werk 😅

5 jaar geleden
Reactie op Kimsharon93
Ik heb deze speelgoedjes net besteld, voor een meisje van 16 weekjes. Eigen ...

In de camera zit een spiegeltje btw
5 jaar geleden
Reactie op Li84
Wij hebben deze nog vd oudste. Was één van de eerste dingen die ze echt goe ...

Heb deze bal ook gekocht voor m'n ventje. Hij is er helemaal gek op!
Kan hem makkelijk met z'n kleine handjes vasthouden, heeft geleerd dat het geluid maakt als hij schudt. Maar het leukste...... z'n tongetje die hij door de gaten heen doet! 🥰😄
Hij is er lekker druk mee bezig, neem die bal overal mee naar toe
5 jaar geleden
Ook de gaten bal alleen ik heb hem bij blokker gehaald.
Babygym.
Wagenspanner vooral het er af trekken.
Nijntje rammelaar

5 jaar geleden
Ook de gaten bal alleen ik heb hem bij blokker gehaald.
Babygym.
Wagenspa ...

Ow en zijn knuffels eet hij zowat op. De grootte maakt niet uit.
4 jaar geleden
De meest lelijke babygym ever! Maar Stef vindt hem geweldig😅 verder doen de octopus van Lamaze en de rammelaar van Sophie de giraffe het goed. Deze octo heeft veel knisper stukjes en er zitten veel verschillende stofjes en structuren aan. De rammelaar heeft ook 1 zachte knisperkant.

4 jaar geleden
Reactie op Ikbensuus
En zijn er inmiddels al nieuwe favorieten?
Freddy vuurvlieg van lamaze en zijn broer 😅 die slooft zich graag uit en houdt van aandacht. En broertje kijkt graag naar andere die anders zijn dan normaal.

4 jaar geleden
Hier is de kikker bal van oball enorm populair, er ontstaat een heuse vijver voor hem door al het gekwijl.
Sophie giraf houdt het ook niet droog.
En Alice de vos handpopje van Lilliputiens moet ook met enige regelmaat in de wasmachine.
Wij hebben ook een foam speelmat, gekocht op Amazon. Die kan ik ook echt aanraden: makkelijk schoon te maken, lekker veel grip (ze draait nu veel om haar as tijdens het spelen) en belangrijkste: bij vallen of stoten geen pijn. En zo opgevouwen en weggestopt.