12 Reacties
5 jaar geleden
Heeft misschien met het schudden te maken?? De fles mag niet te hard en verticaal geschud worden, maar horizontaal.
5 jaar geleden
Reactie op tweedeopkomst
Heeft misschien met het schudden te maken?? De fles mag niet te hard en ver ...
Ik mocht van de kraam de flessen niet schudden, maar juist met een lepeltje ofso even roeren
5 jaar geleden
Wij hebben het ook wel eens.
Fles roeren, niet schudden. En dan doe ik er een dunne naald door de speen om het klontje weg te duwen. Bij de difrax flessen hadden we het probleem soms ook. Dus dat maakt geen verschil 😉
5 jaar geleden
Ik mocht van de kraam de flessen niet schudden, maar juist met een lepeltje ...
Ik kon de juiste benaming niet vinden. Maar is idd niet de bedoeling dat je gaat schudden.
5 jaar geleden
Wij roeren ook met een vork. Alleen al omdat je naar mij idee veel lichtbelletje krijgt met schudden. Als ik het idee heb dat er hij meer moeite heeft en er een “klontje” in de speen zit dan haal controleer ik even door de fles op de kop te houden boven het spuugdoekje. Als er niks uitkomt zwenk ik de fles even heen en weer om te kijken of dat helpt. Anders even een extra pauze om het klontje uit de speen te halen. Welke voeding gebruik je? Schijnt ook dat de ene voeding beter oplost dan de ander. Succes!💐
5 jaar geleden
Ik draai de fles eerst zodat de melk loskomt in het water en roer dan met een vork. Geen schudden of op de kop. Sinds ik het zo doe hebben wij geen verstopte speen meer