7 Reacties

4 jaar geleden

Hier is drinken voornamelijk drama. In het begin van de sprong, dronk ze bij iedereen behalve bij mij de fles leeg. Inmiddels is het zo dat ze bij iedereen begint te prutsen en de ene dag haar flessen wel leeg drinkt en de andere dag niet. Heb me er maar bij neergelegd. Slapen gaat goed, overdag niet veel, maar nacht wel van 20.00/20.30 tot 7.30/8.00

4 jaar geleden

Dochter is nu 16 weken en we hoeven nog maar 12 dagen gelukkig. Pff die donderwolk was te merken haha!!
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

4 jaar geleden

Ohh wat mogen wij onze handen dan dicht knijpen🙏🏻 Onze zoon is maandag 17 weken (10 dagen te laat geboren) en alle ongemakken die ik lees wat betreft sprong 4/ 4 maanden slaapregressie zijn ver te zoeken

4 jaar geleden

Hier ging het 3 weken minder (slecht drinken, savonds niet willen slapen, overdag alleen korte dutjes en meer huilen) en toen ineens weer helemaal goed! Ik dacht dat we eruit waren maar na een paar dagen ging het weer minder helaas… nog 14 dagen te gaan volgens de app dus ben benieuwd 😋

4 jaar geleden

Hier is elke dag anders. Maar ze drinkt veel onrustiger, is snel gefrustreerd, wil meer aandacht maar ze kan ook steeds iets meer. Slapen gaat redelijk goed. Ik merk wel dat ze anders slaapt. Dieper. Succes nog even allemaal!

4 jaar geleden

Mn dochtertje is 18 weken, midden in haar sprong en nog ziek. Drinkt echt bijna niks over de dag 😭

4 jaar geleden

Hier zitten we er ook middenin.. daarbovenop is ze sinds 2 weken ook gestart op de kinderopvang met alle bijhorende ongemakken; moeilijk drinken daar, beperkte dutjes overdag, snot, etc.. Gelukkig lukken de dutjes in het weekend thuis terug beter, maar snachts slaapt ze nog heel onrustig (misschien ook door de verstopte neus?) en nu vaak al om 5u30 vrolijk wakker in de co-sleeper 🙄 Nu ja, beter even alle ongemakken samen troost ik mezelf :)