12 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb dit ook, hoort dit ook bij voorwee毛n?

5 jaar geleden

Kan bandenpijn zijn... maar als je ergens over twijfelt, altijd even bellen met de vk! Ik heb die steken ook, maar er is verder nog geen teken van vroeggeboorte oid...

5 jaar geleden

Denk dat die pijn komt van het indalen?? Ik heb het ook .. soort bij de baarmoeder mond denk..

5 jaar geleden

Ik heb dit al vanaf week 24/25.. dit heeft te maken met het indalen van de baby, door dat de baby gaat indalen gaat het drukken op de bekkenbodemspieren en daar komen de steken vandaan

5 jaar geleden

Ik heb dit nu sinds een paar weken en in mijn geval is dit het schuren van zijn hoofd op mijn schaambot. Hij is gedeeltelijk ingedaald maar heeft nog genoeg ruimte om te bewegen. Als hij met zijn hoofdje draait dan schuurt het als bot op bot.

5 jaar geleden

Reactie op robyn devos

Ik heb dit ook, hoort dit ook bij voorwee毛n?
Voorwee毛n zijn echt zware menstruatie krampen die met golven komen.. Dus ze lopen op qua pijn en zakken weer af.. Meestal nog zonder enig regelmaat.. De steken zijn vanwege de indaling.. Druk onderop, steken in de vagina.. Het hoofdje (of kontje) gaat een nieuw plekje vinden..

5 jaar geleden

Dank Jullie voor de reactie ben ik toch weer even gerust gesteld. Tot ik vrijdag naar de genecoloog mag gaan.

5 jaar geleden

Reactie op Shanna-25

Dank Jullie voor de reactie ben ik toch weer even gerust gesteld. Tot ik vr ...
Wanneer je zelf heel erg twijfelt, wel altijd even bellen he.. Wij voelen niet wat jij voelt.. Vertrouw op je gevoel..

5 jaar geleden

Dat klinkt als Lightning Crotch. Superkut (hahaha no pun intended). Google 't maar eens馃憤

5 jaar geleden

Dit is hoogstwaarschijnlijk de indeling van je kindje 馃檭

5 jaar geleden

*indaling

5 jaar geleden

M鈥檔 verloskundige gaf aan dat de kleine is ingedaald en met zijn hoofd beweegt en dus nog niet volledig vast zit. Dit is bij mij de reden van af en toe een steek down there, voelt heel kut. 馃ズ