10 Reacties

5 jaar geleden

Hoi ik heb het ook. Het kan geen kwaad voor jou en je kindje. Heel vervelend maar je kunt er weinig aan doen helaas. Succes 😘

5 jaar geleden

Ik begrijp je zorgen maar mogelijk zijn ze onterecht! Zeker als het je eerste zwangerschap is. Je darmen reageren op het HCG, en je baarmoeder gaat veranderen en groeien. Ik heb mijn 1e zwangerschap de hele zwangerschap pijntjes gehad, ook 2 forse bloedingen met stolsels maar nu een prachtig zoontje van 1,5. Ik kan niet in een glazen bol kijken maar voor mijn 1e voldragen zwangerschap heb ik ook een miskraam gehad met n 0 bloedverlies en geen pijn.

5 jaar geleden

Pfff hou op...ik loop al sinds dinsdag met een enorm opgezette buik. Beetje last van verstopping (normaal ga ik heel makkelijk). Heb ook menstruatie-achtige krampen al heel de dag. Begrijp dat het er allemaal bij hoort dus maak me ook geen zorgen maar irritant is het wel 😅

5 jaar geleden

Pfff hou op...ik loop al sinds dinsdag met een enorm opgezette buik. Beetje ...
Pfff heel irritant ja. Dit is mijn eerste zwangerschap dus ben echt onzeker haha!! Hoever ben jij? 😅

5 jaar geleden

Ik ben nu ook 5 weken en heb ook bijna constant milde menstruatiekrampen en een trekkend gevoel. Niet prettig maar hoort er blijkbaar bij. Maar niet makkelijk om je niet over al die dingetjes een beetje zorgen te maken hè? :-) Als de steken (vooral als het aan 1 kant is) aanhouden en erger worden zou ik wel even je dokter vragen voor de zekerheid! Sterkte, niet teveel zorgen maken en een warme kruik of kussen in je buik kan helpen.

5 jaar geleden

Pfff heel irritant ja. Dit is mijn eerste zwangerschap dus ben echt onzeker ...
Mijn 1e zwangerschap ook. Ben 4+4. Mijn ‘opgezettenheid’ trekt nu sinds een half uurtje door naar m’n rug 😢 voel me net een bejaarde vrouw nu 🙁

5 jaar geleden

Heb ik met hoesten en niesen, lijkt al een soort bandenpijn 🤔

5 jaar geleden

Ik ben nu 7 weken zwanger, en heb ook al bijna 3 weken elke dag wel buikpijn en/of steken in mijn buik.. Aan de ene kant denk ik dat het heel normaal is. Aan de andere kant vind ik het toch wel heel spannend tot de eerste echo 🙁 ik heb 2 juli mijn eerste echo. Ben ook ontzettend moe! Dus lig na het werk veel op de bank met een kruikje en dat helpt zeker 😊

5 jaar geleden

Je organen maken ruimte, je darmen verplaatsen en zijn van slag door hcg en je baarmoeder wordt al groter (bandenpijn)

5 jaar geleden

Ik ben nu ook 5 weken en heb ook bijna constant milde menstruatiekrampen en ...
Ja echt heel vervelend! Heb idd met een warme kruik gelegen en de het is weggetrokken! Dankjewel 😁