8 Reacties

5 jaar geleden

heb je blaasontsteking/urineweginfectie gehad? Even checken of het je rechter nier niet is. Maar kunnen ook je ribben bijvoorbeeld zijn

5 jaar geleden

Als je buik groeit gaat er toch het een en ander verschuiven in je romp en kun je last krijgen van ribben, wervels, banden. Zeker s avonds als je moe bent!

5 jaar geleden

Ik heb dit ook. Was er voor opgenomen en allerlei onderzoeken gehad. Vandaag terug geweest en schijnt echt groei en stress te zijn. Ik moet voor een week 4x per dag paracetamol slikken.

5 jaar geleden

Hier hetzelfde sinds dit weekend. Zaterdag zat het echt net onder m鈥檔 ribben dat ik me helemaal niet meer kon bukken van de pijn. De laatste dagen komt het op savonds en snachts, maar lager in de buik. Vandaag de 20-weken echo gehad, en de Gyneacoloog zei dat dit normaal is omdat alles plaats moet maken.

5 jaar geleden

Bandenpijn lijkt me, ook logisch dat het in de avond komt opzetten na een lange dag, heb je misschien net wat teveel gedaan en wat meer rust nodig

5 jaar geleden

Reactie op MOphorst

Ik heb dit ook. Was er voor opgenomen en allerlei onderzoeken gehad. Vandaa ...
Al fysio geprobeerd? Ik had het vorige zwangerschap ook. 2 keer fysio en het was over.

5 jaar geleden

Reactie op RelaxMom

Als je buik groeit gaat er toch het een en ander verschuiven in je romp en ...
Oh blij om dit te lezen, ik heb al 2 weken vaak als ik op me linkerzij lig last van me ribben (net onder m'n linker borst die rand) het voelt als een blauwe burse plek.. heb de verloskundige er nog niet voor gebeld. Twijfelde nog omdat de pijn wel te verdragen is en ik vaak keer in me slaap dan is het wel te doen. Rechterzij ligt veel fijner want heb daar geen last. Vind het toch vreemd kon er niks over vinden op internet alleen maar in latere zwangerschapsduur last van je ribben door de baby. Maar nu is de baby nog zo laag dat ik het wel raar vind dat me ribben zo pijn doen links. Dacht eerst dat het kwam omdat me borsten enorm gegroeid zijn en er zo overheen hangen, te zwaar馃槀 geen idee Nog iemand er last van of toch verstandig om te bellen?

5 jaar geleden

Ik had ook last van mijn rechterzij. Maandag toch even langs de huisarts geweest, hij heeft een echo gemaakt van mijn nier deze was ge茂rriteerd waarschijnlijk omdat de baby op mijn urine leider ligt. Nu mag ik donderdag nog is terugkomen en checkt hij het opnieuw, inclusief check op blaasontsteking. Gelukkig is het bij mij nu een stuk minder dus hopelijk donderdag helemaal weg..