14 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb dat ook maar dan in mijn anus, dat ik zelfs begin te staan 😅

5 jaar geleden

🙋‍♀️ yes herken ik

5 jaar geleden

Reactie op Rachb

Ik heb dat ook maar dan in mijn anus, dat ik zelfs begin te staan 😅
Ja ik heb het dus ook vooral in mijn anus. Voelt heel naar maar raak ook meteen in paniek ofzo dat ik denk: ojee is dit een slecht voorteken?

5 jaar geleden

Reactie op Marleyy

Ja ik heb het dus ook vooral in mijn anus. Voelt heel naar maar raak ook me ...
Nee ik denk niet dat het een slecht voor teken is. Ik denk meer dat je darmen al bezig zijn met verhuizen

5 jaar geleden

Omg ik heb dit dus ook! Ik vond dit zo raar. Ik heb het nu idd al paar dagen achter elkaar vooral in de ochtenden van die steken in je anus. Ik schrik er letterlijk van en ben dan helemaal aan het bewegen of opstaan😅

5 jaar geleden

Maar waardoor het komt geen idee

5 jaar geleden

Ik zou niet weten wat het is, maar gelukkig zijn hier verloskundigen voor die vast een verklaring hebben!

5 jaar geleden

Ik heb dit ook wel eens! Moet het dan bijna wegpuffen. Lijken wel krampen van de anus/kringspier. Heel naar 😩

5 jaar geleden

Haha jaa ik noem t anuskramp ik ken t😂

5 jaar geleden

Ja! Heb ik ook. Soms random en net tijdens het sporten. Enige wat helpt is een soort doggy style (hahaha🤣) houding aannemen en m’n kont de lucht induwen. Word er soms ook wakker van. Echt alsof iemand erin zit te steken van onderen

5 jaar geleden

Herkenbaar! Vond het ook zo raar.. haha. Maar zo te lezen hoeven wij ons geen zorgen te maken.

5 jaar geleden

Hoelang houdt dit bij jullie aan? Ik heb t vanochtend een uur gehad en nu weer al een uur. Word er beroerd van pffff

5 jaar geleden

Reactie op lien01

Hoelang houdt dit bij jullie aan? Ik heb t vanochtend een uur gehad en nu w ...
Zo lang heb ik het nooit, maar als ik krijg echt bewegingsdrang en moet het wegpuffen, als de kramp dan weg is, is de pijn ook weg 🤞🏻. De key is proberen te ontspannen

5 jaar geleden

Reactie op lien01

Hoelang houdt dit bij jullie aan? Ik heb t vanochtend een uur gehad en nu w ...
Ik heb het tot nu toe vrij kort gehad steeds.