33 Reacties
5 jaar geleden
Reactie op dxmi
Bij ons past het niet en onze slaapkamer ligt ernaast dus kan makkelijk naa ...
Ja ik twijfel daarom ook heel erg. Vind het ook zonde om iets aan te schaffen als het straks alleen voor de sier staat 馃槀
5 jaar geleden
Reactie op frummel02
Mijn neefje vind het heel fijn om zo in slaap te vallen. Ik ga daarom wel e ...
Heb je ook al een bepaald schommelstoel op het oog?
5 jaar geleden
Ik zit te denken om zo鈥檔 recliner chair aan te schaffen, waar je ook heel makkelijk je benen mee omhoog kunt met zo鈥檔 opklapstuk in 茅茅n beweging
5 jaar geleden
Wij hebben de strandmon (of zoiets) van Ikea. Ideale stoel. Hebben die met onze dochter gebruikt en met de tweede weer.
5 jaar geleden
Ja ik twijfel daarom ook heel erg. Vind het ook zonde om iets aan te schaff ...
Wij hebben een stoel van benenden boven gezet. Bij de eerste alleen de eerste 6 maanden veel gebruikt. Nu zit ik er in om voor te lezen.
Ik vond het ook zonde om er te veel geld aan uit te geven.
5 jaar geleden
Ik heb deze gehaald uit eindhoven bij furndaily. Wou in eerste instantie andere, maar die zat zo laag. In deze zit je vrij hoog, kun je er makkelijk uit komen, goede kwaliteit en zit heerlijk. Zelfs mijn man zit er avonds in

5 jaar geleden
Reactie op Redandblue
Ik heb deze gehaald uit eindhoven bij furndaily. Wou in eerste instantie an ...

Hoe is die winkel? Ik kom uit Amsterdam en heb op de gok de schommelstoel Papa wit besteld 馃檲 maar ik ben 1,63m en vraag me af of hij niet te diep is haha
5 jaar geleden
Ik wilde dus geen schommel stoel il vind het echt niet prettig dat hij wiebelt. Dus ik ben voor de ikea koarp gegaan. En ik ben echt verliefd hij zit heerlijk. Echt een chill stoel

5 jaar geleden
Hoe is die winkel? Ik kom uit Amsterdam en heb op de gok de schommelstoel P ...
Tis een kleine winkel. Had ik niet verwacht, ze verkopen ontzettend veel online. Ik kom uit Friesland, maar durfde niet online te bestellen.馃槄 Ik heb de schommelstoel 'Rizo' volgens mij. Ben zelf 1.74m en hier kan ik normaal uit op staan. Wou eerst een mooie kleur mama stoel maar deze zat echt niet lekker
5 jaar geleden
Ik gebruik de stoel op de babykamer nog iedere dag (9 maanden) en de stoel op de kamer van m'n dochter van 3 wordt ook nog dagelijks gebruikt, dus ik raad een lekker zittende stoel aan met leuningen. Wij hebben uiteindelijk niet voor een schommelstoel gekozen omdat ik lekker stabiel en stevig wil kunnen zitten al die uurtjes 馃槄
5 jaar geleden
Bij mn dochter stond de stoel die vroeger op mijn kamer stond. Oncomfortabel onding en ik vond dat gewiebel niks. Altijd in bed voeden vond ik zeker toennze wat ouder werd minder fijn. Inmiddels voor mn dochter (3) een lekker leesplekje gemaakt en de oorstoel met voetenbank gaat naar de babykamer uiteindelijk echt uren doorgebracht in die stoel. Ik zou zeggen ga proefzitten 鈽猴笍
5 jaar geleden
Wij hebben de strandmon (of zoiets) van Ikea. Ideale stoel. Hebben die met ...
Die is echt top! Wij hebben hem ook. Hoge rugleuning zodat je ' s nachts lekker ontspannen kunt zitten 馃憤