15 Reacties

5 jaar geleden

Er kan zelfs ineens een bevalling komen in de aankomende dagen.. Het kan snel gaan.. :)

5 jaar geleden

Ik had het ook bij 41+2. Bij 41+4 lukte het wel en met 41+5 ben ik bevallen. Inleiden is niet verplicht, dat bepaal jij zelf.

5 jaar geleden

Moet je ontsluiting hebben voor je gestript kunt worden? Ik ben morgen 40 weken, maar word maandag gestript als ze er nog niet is. Ik weet niet of ik wel of geen ontsluiting heb?

5 jaar geleden

Zolang de baarmoederhals nog stug is en er geen ontsluiting is, kan je niet gestript worden. Het goeie nieuws is wel dat dit altijd een momentopname is.. je kan dus vandaag geen ontsluiting hebben, en morgen wel. Dus gwn afwachten en hopen dat je de volgende keer meer geluk hebt :)

5 jaar geleden

Reactie op __Nomi

Moet je ontsluiting hebben voor je gestript kunt worden? Ik ben morgen 40 ...
Ja je moet ontsluiting hebben, maar dan gaan ze “masseren” ipv strippen. Ik ben gisteren gestript bij 1 cm ontsluiting maar heb niks gevoeld daarna dus niet doorgezet helaas

5 jaar geleden

Ik zou afgelopen zaterdag gestript worden (39,1) tweede kindje en reden voor het vroege strippen is bekken klachten. Dit lukte dus niet deed super veel pijn ook en totaal geen ontsluiting. Vandaag (39,5) ging het wel. Eerste kindje is strippen vaak vanaf 41 weken pas al zie ik hier wel eens vrouwen voorbij komen die al super vroeg ontsluiting hebben. Maak je niet druk wacht vrijdag even af gezien je termijn kan er wel ineens vlug verandering zijn. Wanneer willen ze gaan inleiden? Ondanks je dat zelf bepaald zou ik niet super lang wachten gezien dit dat lange wachten ook consequenties meebrengt

5 jaar geleden

Ik kom ook net terug van de verloskundige. Ook mijn strippoging is niet volledig gelukt. De ontsluiting was minimaal en de baarmoedermond was stug en lag nog naar achteren waardoor ze er ook moeilijk bij kon. Nadat ik mijn bekken omhoog kantelde kon ze er net een beetje bij waardoor ze wel wat los heeft kunnen maken. Maar zeker geen volwaardige strippoging. Ze vertelde dat dit wel een zetje kan geven. Dat het snel kan gaan. Zaterdag staat de tweede strippoging op de planning. Ben vandaag 40.5.

5 jaar geleden

Ik zou gister gestript worden maar er was nog geen ontsluiting. Heel erg van gebaald, maar ben alsnog vanmorgen bevallen🙊 Dus er kan nog van alles gebeuren!

5 jaar geleden

Ik ben vandaag 41 weken, strippen ook niet gelukt.. Vrijdag afspraak met de gynaecoloog.. Anders gaan ze zaterdag nog een keer kijken.. 👀 Dus nog even geen positieve verhalen..

5 jaar geleden

Reactie op amira_

Ik zou gister gestript worden maar er was nog geen ontsluiting. Heel erg va ...
Dat geeft de burger moed, haha...

5 jaar geleden

Ik had zaterdag geen ontsluiting, vandaag had ik 1 cm ontsluiting en vandaag ook gestript. In de ochtend om half 11 gestript en sinds dien ook ongesteldheid krampen. Ik ben vandaag precies 40 weken.

5 jaar geleden

Reactie op amira_

Ik zou gister gestript worden maar er was nog geen ontsluiting. Heel erg va ...
Ahh wauw idd dat geeft moed😊 wat een domper is dat wanneer ze je vertellen dat je geen ontsluiting heb (had ik afgelopen zaterdag) en vandaag gestript maar baarmoeder mond was nog niet heel kort en lag ook erg diep allemaal dus geen volwaardige poging...

5 jaar geleden

Ik ben zojuist gestript. Vandaag ben ik precies 41 weken. Sinds zaterdag heb ik al wel menstruatiekrampen in de avonden. Net ging ze voelen en zei ze dat ik op 1 a 1,5 cm zat en na het strippen is dit 1,5 a 2 geworden. Als hij er vrijdag nog niet is, komen ze voor poging 2.

5 jaar geleden

Ook hier nog geen succesverhaal. Poging tot strippen met 41 weken en vandaag met 41+2. Baarmoedermond is nu wel week maar nog niet verstreken. Een echte strippoging is het dus niet. Met 41+4 weer een nieuwe poging.

5 jaar geleden

Hier zelfde verhaal.. gisteren alles nog potdicht, maar vandaag acupunctuur gehad. Om 23.00 slijmprop verloren, om 00.00 vliezen gebroken. En nu lichte weeen.. kan dus snel gaan!