52 Reacties

5 jaar geleden

Wens je ook heel veel succes rn natuurlijk aan een ieder

5 jaar geleden

dankjewel, jij ook heel veel succes! ❤️

5 jaar geleden

Voor jou ook veel succes met de laatste loodjes. Het aftellen kan zo goed als beginnen.🤗 Nog 10weken te gaan.😊

5 jaar geleden

Heel veel succes! Hier nog 8weekjes te gaan 😍

5 jaar geleden

Superlief!! Vandaag 29 aangetikt. Succes💛

5 jaar geleden

Super lief! Jij ook succes met de laatste loodjes. Hier aankomende vrijdag nog 10 weken. Begint nu echt spannend te worden 😁

5 jaar geleden

Wat lief van je🤗🥰wij morgen 31weken volop aan het aftellen💝🌸jij ook veel succes met de laatste loodjes en ondanks dat het soms zwaar is gaan we er toch van proberen te genieten🥰💝🌸😘

5 jaar geleden

Ook voor jou veel succes met de laatste loodjes😘😘

5 jaar geleden

Hier inmiddels 29 weekjes! Succes met de laatste loodjes allemaal!

5 jaar geleden

Dankje, wens jou ook succes met de laaste loodjes🤗

5 jaar geleden

Bedankt! Hier nu 29 weken, de gezonde stress begint te komen. 🤗🤗

5 jaar geleden

Jaaaa... 30+2... spannend... voel me nu al 23 weken zo beroerd... zoveel tegenslagen.. ik kijk er naar uit om te bevallen... in de zin van... ik kijk naar onze kleine meid uit...

5 jaar geleden

Ik kan niet wachten. Gelukkig gaat de tijd snel met de feestdagen. Hier nu 31.2 💗💙

VRIEND

5 jaar geleden

Dank je wel!! Jij ook heel veel succes en geniet van je zwangerschap! 🥰🥰 Morgen ben ik 29 weken zwanger, het plan is dat onze kleine man met 39 weken gehaald wordt met een geplande keizersnede. Nog 10 weken, als alles goed gaat. Voor alle mama's ; heel veel succes in dit laatste trimester!!! ❤❤🥰

5 jaar geleden

Dankjewel donderdag 30 weken alweer wat gaat de tijd toch snel! ! Iedereen succes 🥰😘

5 jaar geleden

Jij ook suc6 met de laatste lootjes, hier nog 8 weekjes tot de uitgerekende datum (32 wk), zo benieuwd naar het kleine wondertje! ❤💙 Kan niet wachten dat ons leven gevuld word met de kleine ukkepuk 🥰

5 jaar geleden

Reactie op Happy3mom

Dank je wel!! Jij ook heel veel succes en geniet van je zwangerschap! 🥰🥰 ...
Mag ik vragen waarom keizersnede? En mag je dat zelf voor kiezen hoe je wilt?

5 jaar geleden

Dank je wel! Vandaag 29 in verwachting. Langzaam aan het aftellen inderdaad. Ik verlang er zo naar om ons meisje in me armen te hebben 🥰. Wens jullie allen heel veel succes ❤️❤️

5 jaar geleden

Jij ook veel succes met de laatste loodjes, hier vandaag 29 weken

5 jaar geleden

Lief berichtje! Ook veel succes voor jou ⭐️