12 Reacties
5 jaar geleden
Ik heb allemaal kindjes met bronchites en astma dus mag het niet gebruiken. Kan op de longen slaan. Ik dep meestal alles goed droog en laat de kleine onder een dekentje goed opdrogen in de plooitjes door de armpjes bijv. Omhoog te doen onder het dekentje zodat het goed na droogt. En het pamper gedeelte gebruik ik altijd sudo
5 jaar geleden
Ik gebruik inotyol zalf. Mijn eerste zoontje had een supergevoelig huid en inotyol werkte super.
5 jaar geleden
Waar wil je het voor gebruiken?
Voor de billen gebruik in het niet. Ik heb het denk ik 3 keer gebruikt voor in de liezen bij mijn zoontje en onder zijn piemeltje 🙈
Papa gebruikt het om de buizen van het zwembad in elkaar te zetten 🙄
5 jaar geleden
Ik gebruik het wel af en toe.. bij smet plekjes of toen mn zoontje heel erg eczeem had om het eerst wat droog te krijgen. Gewoon huismerk van Etos dacht ik..
5 jaar geleden
Reactie op Nams
Talkpoeder wordt tegenwoordig afgeraden, omdat het de huid juist kan uitdro ...
Idd beter geen talkpoeder dat kregen wij ook afgeraden tijdens de cursus kan ook op lange termijn schadelijk zijn. Maar in de eerste maanden heb je die dingen allemaal sowieso niet nodig want dan vervang je de luiers zo vaak dat er meestal geen luieruitslag optreedt, dat is pas later als ze langere tijd in 1 luier zitten