56 Reacties
5 jaar geleden
Reactie op frummel02
Ik vind het super lastig... ook omdat ik alleenstaande mama ben en daar nie ...
Alle teskten die wij mooi vonden komt geen wij of papa en mama in voor haha;
Grote avonturen beginnen klein
Klein bijzonder groot wonder
Jij hebt hoop door geluk vervangen
Groot geluk kan heel klein zijn
Wij zijn uiteindelijk voor een andere tekst gegaan maar vond deze erg mooi vooral omdat het bij ons niet makkelijk ging en we lang moesten wachten etc.
5 jaar geleden
Reactie op LashyD
First we had each other, then we had you, now we have everything
Heel mooi, maar wat zeg je dan bij een tweede kindje? 🤔
5 jaar geleden
Ik had er geen gedichtje op omdat dat echt niet bij ons past. Wij hadden: daar ben je dan kleine pop, welkom lieve Noor. Dochter van blablablabla. Dat ben ik van plan nu weer te doen. Ik vind die gedichtjes (met name de standaard) heel klef 🙈🙈🙈zolang ik zelf niet kan dichten, waag ik me ook niet aan een standaard.
5 jaar geleden
Ik had er geen gedichtje op omdat dat echt niet bij ons past. Wij hadden: d ...
Ik noem haar nog steeds Poppy. Die koosnaam is dus al ontstaan in mijn buik. De 2e zal ik wel weer anders noemen denk ik.
5 jaar geleden
Wij zijn christen en zullen weer eem een bijbeltekst of een stukje uit een christelijk liedje doen, bijv.
'Nog voordat je bestond, kende Hij je naam' of
'Weet je dat de Vader je kent? weet je dat je van waarde bent? Weet je dat je een parel bent? Een parel in Gods hand.
We moeten er deze x nog over nadenken. Voor ons is het belangrijk iets er op te zetten waaruit blijkt dat ons kindje door God is bedacht en een wonder is.
Zie ook: https://eva.eo.nl/artikel/2018/06/deze-christelijke-teksten-zijn-mooi-op-geboortekaartjes
5 jaar geleden
Reactie op xkimmyh
Ondanks dat de tekst ook een ding is, wanneer beginnen jullie aan het zoeke ...
Ik ook niet hoor 😉
Nou heb ik ze bij de eerste ook 1 a 2 weken na de bevalling verstuurd. Dat beviel mij erg goed!! Mensen blijven dan toch even wachten. De enveloppen had ik al wel geschreven tijdens mijn verlof.
Bij de eerste hadden wij tadaa hier ben ik dan. En nu komt er iets van hallo lief broertje ofzo
5 jaar geleden
Wij gaan geen tekstje erbij zetten... enkel “Welkom lieve ....”
we houden het graag simpel 😉