8 Reacties

5 jaar geleden

Ik voelde mn baby ook draaien met 33 weken (enorm gestommel en krampen) en de dag erna werd dit bevestigd bij de echo, ook al wat ingedaald toen. Inmiddels 35+3 en heb de afgelopen weken veel getrappel aan de rechterkant midden en ribben gevoeld 😖😬 Ik vraag me ook af of ze soms teruggedraaid is of overdwars ligt oid maar weet het niet precies. Die flinke bewegingen doen wel behoorlijk pijn 😣 Jij bent wel een stukje verder dan ik.. ze kunnen het vast voelen bij je volgende afspraak. Succes!

5 jaar geleden

Ik voel de beweging ook rechts bovenin... Laatste echo (vorige wk) lag hij wel gewoon met t hoofdje naar beneden.. Ze kunnen nog wel om hun as draaien als ze zijn ingedaald, dus wellicht heb je dat gevoeld??

5 jaar geleden

Ik voel dr ook rechts bovenin heel veel. Gister nog controle gehad en ze ligt wel gewoon met haar hoofdje beneden dus kan zijn dat je kindje wel alsnog goed ligt hoor😊

5 jaar geleden

Geen ervaring met een stuit ligging. Mijn kleine meid ligt goed en ingedaald ook voel ik de bewegingen vooral rechts bovenin ongeveer bij de ribben. ik ben inmiddels 37+5 gister toevallig controle gehad bij de verloskundige en die gaf aan dat haar voetjes daar liggen en de rug links. Vaak gaan de kleintjes daar liggen omdat links meer ruimte is in vergelijking met rechts ivm de organen die rechts zitten. Het kan dus zo zijn dat jou kleine goed ligt en dat je daar voetjes voelt. Overigens is het indalen van het kindje ook geen prettig gevoel en kan dat ook behoorlijk pijn doen. Maar bij je volgende controle zullen zeker kunnen bevestigen of je kleine goed ligt of alsnog gedraaid is.

5 jaar geleden

Theoretisch kan hij terugdraaien.. Maar ik voel mijn kleine ook boven in en die licht goed.. Maak je maar niet druk over dingen waar je op moment niks aan kan doen! 😘😘😘

5 jaar geleden

Ik ben nu 37.3 weken zwanger en de kans dat de baby draai is bij mij zeer groot. In de afgelopen 3 weken zijn 2 versie afgezegd omdat hij dan net goed lag... de eerste keer dat ik hij draaide was ik misselijk de 2e keer pijn aanvallen zo erg dat de arts dacht dat ik ging bevallen. van het terug draaien 2x niets gemerkt. Morgen maar eens zien hoe die erbij ligt voor de 3e versie. Als hij dan niet blijf liggen dan bij de 40 weken draaien en gelijk inleiden zodat die niet meer kan draaien.

5 jaar geleden

Thanks voor de reacties! Moet gewoon rustig afwachten, soms maken de hormonen dat onmogelijk, terwijl ik normaal bijna te veel relativeer☺️.

5 jaar geleden

Ik ben niet bekend met een versie, maar onze kleine man lag tot 33 weken ook in stuit. Hij is rond de 34 weken uit zichzelf gedraaid. Ik ben hiervan bijna 24 uur kotsmisselijk geweest. Maar qua gevoel van bewegingen, merkte ik eerlijk gezegd erg weinig verschil. Ik kan nooit voelen hoe de kleine ligt. Maar ik zou me er niet te druk over maken, ik denk dat je het wel gemerkt had als ie weer gedraaid was.