Hallo allemaal,
Dit is mijn eerste bericht op dit forum maar wilde dit toch even delen, in de hoop dat iemand er iets aan heeft.
Ik ben nu ruim 13 weken zwanger en heb sinds week 6 last van misselijkheid (24/7), braken in de ochtend en weinig eetlust.
Van de huisarts kreeg ik metoclopramide maar dit werkte nauwelijks en ik werd er mega suf van, ben er vrij snel weer mee gestopt.
Anderhalve week geleden ging ik met de auto op vakantie en tegen de wagenziekte haalde ik Suprimal bij de Kruidvat. Dit werkte fantastisch! Na overleg met de VK mag ik het gewoon door blijven slikken, de werkzame stof is niet schadelijk voor de foetus.
Ik neem nu 3x per dag een half pilletje, dan is de misselijkheid aardig onderdrukt en heb ik niet veel last van de sufheid als bijwerking. Het bevalt me heel goed! Ik kan gelukkig weer aardig eten en functioneren, voor zover de vermoeidheid het toelaat natuurlijk...
Veel succes dames!
Dat is zeker een goeie.. ik ga het overleggen met mn vk... ik braak en spuug niet maar ben wel fucking misselijk de hele dag en ben nu al 7 kilo afgevallen ipv aangekomen.. ben nu 15 wk zwanger