31 Reacties

4 jaar geleden

Ik laat een bord voor het raam maken net zoals de geboortekaartjes

4 jaar geleden

Wij hadden bij mn dochter een bord gemaakt met de naam er op.. Nu zie je die borden steeds meer jammer genoeg.. Dus ga ook nog even goed nadenken hoe we het nu gaan doen

4 jaar geleden

Geboortebord of zelf wat voor het raam hangen met een letterbanner

4 jaar geleden

Wij hebben een raamsticker besteld. Misschien nog iets aan de voordeur omdat je het raam niet kan zien vanaf de straat.

4 jaar geleden

We willen een ouderwetse ooievaar of vos of eekhoorn. Discussie genoeg er over maar kunnen het pas bestellen als de baby er is.

4 jaar geleden

Bij ons is het gebruikelijk dat dit door de buren verzorgd wordt 🙈 In mijn geboorte dorp werd dit gedaan in de buurt, maar ook hier in onze nieuwe buurt heeft de buurt een eigen ooievaar die telkens bij de kersverse ouders in de tuin gezet word met een naambord en versiering. Dus hier verder ook totaal niet aan gedacht. Wist niet eens dat het elders anders gedaan werd😅🙈 of zelf verzorgd word..

4 jaar geleden

Reactie op ChickenANDnugget

Ik laat een bord voor het raam maken net zoals de geboortekaartjes
Wat een onwijs leuk idee! Waar laat je dat doen, als ik vragen mag?

4 jaar geleden

Reactie op Blij-ei

Bij ons is het gebruikelijk dat dit door de buren verzorgd wordt 🙈 In mijn ...
Wat leuk!!

4 jaar geleden

Wij hangen een slinger voor het raam en met zilveren ballonnen de naam van de baby..

4 jaar geleden

Ik heb zelf een bord gemaakt voor aan het raam te hangen.

4 jaar geleden

Mijn neef had een tof zelfgemaakt ooievaarsnest met bordje eronder ‘landingsplaats’ op een paal in de voortuin en toen de baby was geboren kwam er een ooievaar bovenop 😊👶

4 jaar geleden

Reactie op Sammie02

Wij hangen een slinger voor het raam en met zilveren ballonnen de naam van ...
Dit is een super leuk idee! 🥳

4 jaar geleden

Bij ons komt dit buiten, met versiering erop als we weten wat het wordt. Dit bord is zelf gemaakt

4 jaar geleden

Reactie op bsanne

Wat een onwijs leuk idee! Waar laat je dat doen, als ik vragen mag?
https://madeformoments.nl/geboortekaartjes/geboortebord Ik heb daar ook de kaartjes gemaakt ☺️

4 jaar geleden

Ik heb jute vlaggetjes bedrukt met de naam

4 jaar geleden

Mijn neef had een tof zelfgemaakt ooievaarsnest met bordje eronder ‘landing ...
Was dat toevallig in Wijchen? Ik heb ook zoiets gezien, heel leuk!

4 jaar geleden

Ik hoef zelf niets te doen, vriendengroepen komen met een bord De buurt Sportclub etc Onze tuin staat straks goed gevuld met geboorte borden

4 jaar geleden

Reactie op Moeder van bijna 2

Bij ons komt dit buiten, met versiering erop als we weten wat het wordt. Di ...
Mijn vader maakt ook zo'n houten wieg voor ons. We krijgen een houten naambord mee waar we alvast haar naam op kunnen verven zonder dat iemand het weet. Dan hangen ze die op zodra ze geboren is

4 jaar geleden

Was dat toevallig in Wijchen? Ik heb ook zoiets gezien, heel leuk!
Ik heb die ook in Wijchen gezien! Leuk

4 jaar geleden

Ik heb een ouderwetse houten ooievaar, familiestukje. Maar het kan ook zomaar zijn dat er een echte ooievaar in de tuin zit, er zitten veel ooievaars bij ons in de buurt en de dag nadat ik een positieve test had gedaan zat er opeens een ooievaar op ons dak😅 ik had mijn vriend nog niks verteld maar die vroeg meteen 'moet jij iets zeggen?'