10 Reacties

5 jaar geleden

Ali expres! Duurt wel even voordat ze binnen zijn maar functioneren hier prima 😁

5 jaar geleden

Ik gebruikte altijd die zakjes van de Ikea. Wel in een bakje ontdooien want soms lekken ze. Maar functioneert prima!

5 jaar geleden

Dr.dudu! Bol.com. beste alternatief voor medela

5 jaar geleden

Ijsklontjes zakjes!

5 jaar geleden

Ik zou persoonlijk alleen zakjes voor borstvoeding gebruiken. Daar is het risico op ‘stukjes’ microplastic het kleinste en het hele BPA verhaal enzo. Zou daarom ook niet bij Ali express bestellen. Al weet je natuurlijk nooit zeker waar het in Nederland gekochte product vandaan komt. Ik heb zelf ook de dr Dudu. Werkt goed.

5 jaar geleden

Philips avent bewaarbekers. Kun je daarnaast ook gebruiken voor het invriezen van hapjes. Ik heb ze nog van mijn oudste gebruik ze nu voor moedermelk en straks weer voor de hapjes.

5 jaar geleden

Zouden ze in het kruidvat geen hebben?

5 jaar geleden

Ik doe de gekolfde melk in een ijsblokjesvorm van oxo tot en daarna in stapelbare plastic bakjes (van afhaalrestaurants/thuisbezorgd). Ieder blokje is zo’n 22 ml. Ze gaan alleen wel wat lastig uit de vormpjes, maar zo kun je wel makkelijk doseren als je het weer nodig hebt en het efficiënt opstapelen in de vriezer.

5 jaar geleden

Reactie op Baby Melchers

Ali expres! Duurt wel even voordat ze binnen zijn maar functioneren hier pr ...
Die gebruik ik ook. Helemaal prima. En goedkoop. En ja koop groot in want duurt even voordat je ze binnen hebt

5 jaar geleden

Philips avent bakjes , die zijn ook voor hapjes straks te gebruiken