21 Reacties

5 jaar geleden

Bij de eerste hadden we alle kaartjes op de tv kast staan.

5 jaar geleden

Ik plak ze op de spiegel!

5 jaar geleden

Ik had bij de vorige zo'n draadmat. Dat was onze oude kapstok. Had ik tegen een muur aangezet, kaartjes aangeplakt met plakband en sommige cadeautjes zoals kleertjes konden we er ook aanhangen met een kleerhanger.

5 jaar geleden

Wij gaan ze in de vensterbank zetten 😊.

5 jaar geleden

Ik had een touw door de kamer gespannen. Vond ik gezellig.. Maar bij de 1e had ik echt super veel kaartjes.. Ik denk dat het bij een 2e sowieso al minder is.. Ik heb uberhaubt nog maar 1 dingetje gekregen 😂

5 jaar geleden

We plakken ze met zo’n kneed bolletjes op een wasknijper tegen de muur :-)

5 jaar geleden

Nog niet over nagedacht. Wat mij wel leuk leek is om al die kaartjes op de grond te leggen met de kleine middenin.

5 jaar geleden

Hihi , ik krijg hoogst waarschijnlijk geen kaartjes maar als ik dat wel zou krijgen dan zou ik ze ophangen hoe mijn ouders vroeger kerstkaarten ophingen, lijntje hoog in de woonkamer spannen en dan met van die kleine (sier) knijpertjes alle kaarten ophangen !

5 jaar geleden

Reactie op Estherke86

Let wel op dat die kneedbolletjes vaag wat vettig zijn en op een geverfde muur vlekjes achter laten.. Zou zonde zijn dat je later weer moet gaan verven... 🙈

5 jaar geleden

Reactie op Estherke86

Krijg je daar geen vlekken van op de muur? Op school gebruik ik ze ook en dan krijg ik vlekken op de deuren enzo.

5 jaar geleden

Hier gaan ze allemaal op de deur geplakt worden. Hebben we vorige maand met de kaarten voor onze bruiloft gedaan, nu heeft dat plaats gemaakt voor de kerstkaarten en straks de babykaarten

5 jaar geleden

Haha bij de 1e hadden we lijntje gespannen en daar kaartjes aan gedaan. Bij de 2e ook maar de kaartjes hoeveelheid waren zo weinig dat we ze op de deur hebben geplakt. Nu zwanger van 3e en kijken wel even waar we kaartjes neerhangen/plakken. Ga niet bij voorbaat nu lijntje spannen voor misschien 20 kaartjes

5 jaar geleden

Ik heb dit nu voor kaartjes en als het er veel meer worden dan ook ophangen aan een lijn met leuke wasknijpertjes!

5 jaar geleden

Wij hangen de kaartjes op tussen de slingers, daar zit altijd mooi wat ruimte tussen waar het leuk tussen past. En het ziet er ook nog eens leuk uit

5 jaar geleden

Wij zitten in verbouwing gaat gelukkig pas eind maart weer verder ! Ik heb een kurkplaat bestelt die komt tegen plek waar openslaande deuren zitten Foto is voorbeeld

5 jaar geleden

Ik heb deze pas gekocht bij prenatal

5 jaar geleden

Reactie op 19Laura85

Ik heb deze pas gekocht bij prenatal
Leuk deze! Die voeg ik toe aan mijn lijstje:-)

5 jaar geleden

Reactie op 173

Leuk deze! Die voeg ik toe aan mijn lijstje:-)
Kosten 2.99

5 jaar geleden

Wij hebben een lijn/touw door de woonkamer hangen waar de kaartjes aankomen. Eind september getrouwd dus alle trouwkaarten daaraan opgehangen, touw kan mooi hangen tot de geboorte kaartjes komem 😇

5 jaar geleden

Wij plakken ze op de deur 😋 Ik word zo onrustig van een lijntje door de woonkamer 😅