21 Reacties
5 jaar geleden
Ik had bij de vorige zo'n draadmat. Dat was onze oude kapstok.
Had ik tegen een muur aangezet, kaartjes aangeplakt met plakband en sommige cadeautjes zoals kleertjes konden we er ook aanhangen met een kleerhanger.

5 jaar geleden
Nog niet over nagedacht. Wat mij wel leuk leek is om al die kaartjes op de grond te leggen met de kleine middenin.
5 jaar geleden
Reactie op Estherke86
We plakken ze met zo’n kneed bolletjes op een wasknijper tegen de muur :-)
Krijg je daar geen vlekken van op de muur? Op school gebruik ik ze ook en dan krijg ik vlekken op de deuren enzo.
5 jaar geleden
Haha bij de 1e hadden we lijntje gespannen en daar kaartjes aan gedaan. Bij de 2e ook maar de kaartjes hoeveelheid waren zo weinig dat we ze op de deur hebben geplakt. Nu zwanger van 3e en kijken wel even waar we kaartjes neerhangen/plakken. Ga niet bij voorbaat nu lijntje spannen voor misschien 20 kaartjes
5 jaar geleden
Wij hangen de kaartjes op tussen de slingers, daar zit altijd mooi wat ruimte tussen waar het leuk tussen past. En het ziet er ook nog eens leuk uit
5 jaar geleden
Wij zitten in verbouwing gaat gelukkig pas eind maart weer verder !
Ik heb een kurkplaat bestelt die komt tegen plek waar openslaande deuren zitten
Foto is voorbeeld

5 jaar geleden
Wij hebben een lijn/touw door de woonkamer hangen waar de kaartjes aankomen. Eind september getrouwd dus alle trouwkaarten daaraan opgehangen, touw kan mooi hangen tot de geboorte kaartjes komem 😇
5 jaar geleden
Wij plakken ze op de deur 😋
Ik word zo onrustig van een lijntje door de woonkamer 😅