25 Reacties

3 jaar geleden
Ik gebruik een badzitje in de douche, zo een die op het bovenste gedeelte van een kinderstoel lijkt. En omdat hij glibbert op de zitting, leg ik daar een handdoekje op. Dan ga ik er zelf op een krukje, of omgekeerde emmer, bij zitten met de sproeier en maken we er een gezellige boel van. Alleen de billetjes wassen is wat lastig omdat hij daarop zit haha
Maar die van mij zit ook niet zelfstandig, dus met zo’n “badring” is dat wel handig.

3 jaar geleden
Ik heb een aankleed kussen gekocht voor het douche daar leg ik hem op omdat ik op de vloer zelf niet fris vind.. ik ga wel zelf op de vloer erbij zitten. Dat werkt ideaal je ben zelf ook wel nat maar ik draai me in een badlaken haal dan dylan van de grond en die doe ik in een badcape zorg eerst dat hij aan gekleed is en dan ik ff snel pyjama aan

3 jaar geleden
Deze heb ik af en toe gebruikt toen hij nog niet kon zitten in bad. Onze jongen was ook al heel vroeg erg beweeglijk. Zo is zijn hoofdje goed boven water en heb jij je handen vrij. 😘

3 jaar geleden
Wij gebruiken een badje van Shnuggle
Het heeft een hoge rugleuning met rubber zodat hij niet weg glijd en een soort hobbel op de bodem zodat hij op z'n plek blijft zitten
Vinden we echt ideaal! Hij kan spetteren en slaat op het water, Ik heb m'n handen vrij hem te wassen
Natuurlijk wel in de gaten houden, maar een stuk makkelijker dan met 1 hand vasthouden
Badje voor tot 12 maanden oud wordt hier met z'n 9,5 maand al iets te klein, maar bestaat ook in peuter bad voor op de grond
Een badje van OK baby Opla badje lijkt mij ook ideaal

3 jaar geleden
Wij douchen wel altijd met onze dochter. We gebruiken hierbij een Douchehandschoen, zodat we haar goed vast kunnen houden. Wij vinden het echt ideaal, omdat ze niet meer paste in het badje.

3 jaar geleden
Kijk eens voor een badring! Zitten zuignappen onder. Gebruikte ik hier ook, tegenwoordig neem ik hem zo meee onder de douche. Of evt een bumbo seat/plastice stoelverhoger als je hem in de douche wilt zetten op de grond

3 jaar geleden
Mijn zoontje kan al bijna 2 maanden zelfstandig zitten, maar in bad glipt hij zo onderuit.
In het badje hebben we een inzet waar hij lekker in ligt, hij gaat helemaal los met spetteren, schoppen en slaan, zonder dat ik hem vast moet houden. Ik kan gewoon erbij zitten en leuke foto's maken.
Omdat hij ongeveer uit het badje groeit heb ik nu bij de action een 'wasmand' gekocht. Daar kan hij in zitten en over een tijdje waarschijnlijk ongeveer klem met z'n beentjes onderin. Het is nu wel oppassen, want hij glipt af en toe toch zo onderuit, maar de hele tijd vasthouden is niet nodig. Wel ernaast blijven uiteraard.

3 jaar geleden
Reactie op Daandylan
Ik heb die wasmand ook een leg er onder in een handdoek scheelt een hoop we ...
Dat ga ik ook proberen!

3 jaar geleden
Oh die wasmand van de Action, goed idee!
Ik zou zeggen, in zo’n Ikea plastic kinderstoel in de douche, misschien ook een idee?
Onze kleine man bijna 11 kg en zo beweeglijk dat ik het niet meer aandurf om zo te douchen. We hadden zijn badje van het standaard en gewoon onder de douche, maar nieuwe hobby is overal optrekken. Zo ook onder de douche 🙈 hij glijdt dus óf onderuit óf hij ging staan en kon em nog maar nèt opvangen voorover 😱
Ik denk dat ik ook maar even langs de Action ga 👍

3 jaar geleden
Reactie op Daandylan
Ik heb die wasmand ook een leg er onder in een handdoek scheelt een hoop we ...
Met de handdoek onderin geprobeerd, dat ging prima tot meneertje bedacht dat hij ook aan die handdoek kon trekken... 😅
Daarom nu bij de action een antislip badmat gehaald, rond uitgeknipt en op de bodem gelegd. Uitglijden doet hij niet meer. Nu zit hij zo stevig dat hij ook probeerde om te gaan staan 🤣

3 jaar geleden
Reactie op Pandatjeh
Een hele andere tip. Mijn dochter wil alleen maar kruipen. Dus doet dat ook ...
Hier ook. We hebben een leuke geprinte antislip badmat in het bad, laagje lekker warm water en ze kruipt en speelt heerlijk in het water 😍