13 Reacties

5 jaar geleden

Een oversized model! Ik droeg alleen maar jurken die wijder als model vielen zodat ik ze na de zwangerschap nu nog steeds aan kan😁 of jurken die mee stretchen. Op Zalando kun je veel vinden! Maar heb zelf ook wel eens wat bij SHEIN besteld.. misschien hier even een kijkje op nemen !

5 jaar geleden

Reactie op NatasjaKH05

Een oversized model! Ik droeg alleen maar jurken die wijder als model viele ...
Top dankjewel voor de tip, ik ga eens een kijkje nemen op die sites 😇.

5 jaar geleden

Ik kreeg deze tip! Elastiekje om je knoop, dan kun je nog even je eigen broeken aan!

5 jaar geleden

Tip! Let er wel op dat je gewone kleding kan uitlubberen als je ze te lang doordraagt in de zwangerschap.

5 jaar geleden

Mooie overslag jurkjes. Die zijn de zomer heerlijk en je kan steeds de knoop was losser knopen voor meer ruimte.

5 jaar geleden

H&M! Heb een jumpsuit die echt nog heel lang kan + een wijde broek (luchtig en rekbaar). Via de app/website selecteren op wijde broeken, dan vind je genoeg!

5 jaar geleden

Oh ja en ik heb een rok van Moss Copenhagen, die kan nu nog op mijn heup, maar straks perfect boven m’n buik! Ze hebben daar heel veel mooie (normale) rokken en jurken.

5 jaar geleden

H&M! Heb een jumpsuit die echt nog heel lang kan + een wijde broek (luc ...
Zoeken op tricot bijvoorbeeld..

5 jaar geleden

Reactie op NatasjaKH05

Een oversized model! Ik droeg alleen maar jurken die wijder als model viele ...
Hoe lang duurde dat, dat ze leverde bij Shein? :)

5 jaar geleden

Ik ben van plan om mn jurkjes gewoon lekker te blijven dragen, zolang als ze lekker zitten. Na mn zwangerschap ga ik voor een nieuwe garderobe die past bij mn dan veranderde figuur.

5 jaar geleden

Ik heb bij mijn vorige najaar/winter zwangerschap alleen maar jurken en maat 50 dikke leggings van de Hema gedragen. Mijn kledingkast bestaat voornamelijk uit tricot en a-lijn jurken dus ik draag alles nog steeds. Niets is uitgelubberd en het zat heerlijk

5 jaar geleden

Boohoo.nl 50% korting leuke simpele setjes en heerlijke vrije dingen