18 Reacties

3 jaar geleden

Sudocreme, werkt bij onze dochter het beste als we er dan redelijk wat op doen. Verzacht en het brengt een laagje op de huid zodat het niet direct scheurd met de luier.

3 jaar geleden

Absolute lifesaver is sudocreme! Ons mannetje heeft weinig uitslag maar als hij iets heeft gegeten wat zure ontlasting geeft heeft hij direct blaren en vuurrode billen. Sudocreme werkt eigenlijk al direct als in verzachtend maar de volgende dag ziet het er al weer super goed uit. Bij elke verschoning dan weer insmeren.

3 jaar geleden

La Roche-Posay Lipikar Baume AP+m Droge, Eczeem-Gevoelige Huid 400 ML

3 jaar geleden

Sudocreme en kijken naar wat hij eet en drinkt wat zijn darmen meer activeren. Mijn zoontje drinkt die dagen dan wat minder melk en minder fruit.

3 jaar geleden

Hier werkt zinkzalf beter dan sudocreme. Mijn zoontje heeft vanaf t begin al best snel last van rode en/of kapotte billetjes en sudocreme werkte niet genoeg hier. Ik zweer bij zinkzalf.

3 jaar geleden

Klinkt gek, maar aardappelzetmeel. Hier werkten verschillende soorten crèmes niet. Dit werkt echt super!

3 jaar geleden

Ja of maïzena 😉

3 jaar geleden

Dit is het gouden middeltje voor onze dochter. Wel prijzig maar werk echt goed!

3 jaar geleden

Absoluut géén sudocreme maar zinkzalf van zwitsal. Sudo ' leg ' je niet makkelijk op de huid, zwitsal wel. Hier nu ook een 2 jarige met vuurrode billen al is dat na 2 dagen goed smeren al de helft minder

3 jaar geleden

Weleda billenbalsem. Zit calendula in, werkt als een tierelier hier. Geen gesmeer met sudo of zink 🙃

3 jaar geleden

Aldanex (als het heel erg is en hierna talkpoeder erop) of bepanthen babyzalf (ter voorkoming).

3 jaar geleden

Baume van Roche Posay. Gebruiken we ook bij valpartijen. Hier ook blaren op de billen, bv na een koemelkfout. Hij wil dan niet eens meer zitten, Baume is dan echt perfect. Voor alleen rode billen gebruiken we gewoon sudo

3 jaar geleden

Reactie op bp

Klinkt gek, maar aardappelzetmeel. Hier werkten verschillende soorten crèm ...
Hier is ook maizena op de billetjes poederen het enige wat werkt. Sudocreme gebruiken we wanneer het al bijna weg is, anders ‘glijdt’ het eraf.

3 jaar geleden

Wij gebruiken sinds een paar maanden de frambozenzalf en mangozalf van babynaturalstore. M’n zoontje van bijna 2,5 noemt het wonderzalf. Hij had ook een eczeem huid en deze zelf werkt echt perfect voor droge huid, wondjes en ook rode billen 👌🏽. Niet te het en trekt snel in en 100% natuurlijk geen troep.

3 jaar geleden

Dr. Leenarts billenzalf

2 jaar geleden

Ik zweer bij proschield ! ♡

2 jaar geleden

Plukje heilwolle tussen de billetjes na het verschonen!!

2 jaar geleden

Reactie op levi7

Plukje heilwolle tussen de billetjes na het verschonen!!
Jaa dit gebruiken wij ook en is echt súper!! Verschonen, beetje zalf van bepanthen en dan plukje heilwol!!