15 Reacties

4 jaar geleden
Wij hebben de alecto, flesje bv (150ML) is hier warm in 2:30 (maar echt warm maken wij het niet, eerder lauw / de kou eraf vanuit de koelkast)

4 jaar geleden
Je kan ook een staal bakje/emmertje aanschaffen.. flesje er in gekookt water er bij en het zo opgewarmd en anders zijn die van alecto ook goed

4 jaar geleden
Reactie op Kuikelientje
Wij hebben de alecto, flesje bv (150ML) is hier warm in 2:30 (maar echt war ...
Wij hebben ook de Alecto, maar gebruiken voor de borstvoeding de langere stand (20 min als het uit de koelkast komt, 16 voor kamertemperatuur - maar we merken dat het na 10/12 minuten ook wel warm genoeg is). De korte stand van 2 min 30 is volgens mij voor kunstvoeding, borstvoeding moet je toch juist langzaam opwarmen?

4 jaar geleden
Reactie op Mariska_x
Ik heb nu ook een flesje van 150ml, maar pas hier ook een in van 270ml?
Ja hoor, die grote difrax s flessen passen ook.

4 jaar geleden
Reactie op Mi_ch_el_le
Wij hebben ook de Alecto, maar gebruiken voor de borstvoeding de langere st ...
Volgens mij is de langzame stand voor het opwarmen van bevroren hapjes. Borstvoeding opwarmen mag op alle manieren voor zover ik weet, behalve de magnetron. Maar zoals ik al zei maken wij het niet eens echt heel warm. Als je de fles in een bakje kokend water legt heb je hetzelfde effect.
Onze dochter gaat overigens van standje 'hartstikke blij en lekker aan het spelen' naar standje 'ik verhonger, geef me NU eten' in 0,3 seconden dus dan overleven mijn trommelvliezen het denk ik niet als die fles nog 20 minuten moet opwarmen 🤣

4 jaar geleden
Wij hebben de Philips avent, die is ook erg fijn! Stil, snel en kan later ook gebruik worden voor het opwarmen van hapjes.
Ik kolf alle voedingen en maken flesjes dan warm in de flessenwarmer.
https://www.bol.com/nl/p/philips-avent-scf358-00-flesverwarmer/9200000128179985/?bltgh=tPWLoAKQWtbdjV2N9lhA2Q.tST9ihoJ-ZG0fiasJPFJsg_0_23.24.ProductImage

VRIEND
4 jaar geleden
Reactie op Poepebroekie2021
Wij hebben de Philips avent, die is ook erg fijn! Stil, snel en kan later o ...
Deze hebben wij ook, heel tevreden over. Wij gebruiken wel echt een flessenwarmer, omdat au bain Marie te lang duurt en we jbpm moeten toevoegen aan de afgekolfde melk.
Flessenwarmer aan, kind verschonen en als ik daarmee klaar ben is de fles ook warm.

4 jaar geleden
Reactie op Kuikelientje
Volgens mij is de langzame stand voor het opwarmen van bevroren hapjes. Bor ...
Oooh ja dat klinkt ook wel erg logisch! Fijn! Mijn zoontje heeft precies dezelfde stand als jouw dochtertje en heeft nu ook ontdekt dat hij kan gillen 🤣 heel fijn te weten dat bv dus ook in zo'n 2 minuutjes kan!

4 jaar geleden
Reactie op Charlenevl
Deze hebben wij ook, heel tevreden over. Wij gebruiken wel echt een flessen ...
Precies! Haha zo doen wij het ook inderdaad.

4 jaar geleden
Reactie op Charlenevl

4 jaar geleden
Reactie op Charlenevl

4 jaar geleden
Reactie op Charlenevl
Dat is ook precies de reden dat ik een flessenwarmer wil aanschaffen. Als mijn zoon wakker wordt wil die ook heel snel eten. Dus andere mandiet opwarmen duurt te lang en dan zit ik met een krijsend kind.
Ik zal eens kijken naar de Philips 😉