25 Reacties

5 jaar geleden

Ik ben zelf fan vd trip trap. Kunnen ze jaren lang mee doen. Het is dat ik die van mijn dochter uiteindelijk weggedaan hebt met verhuizen anders zat ze er nu (9) nog op.

5 jaar geleden

Wij hebben tripp trapp. We zien bij mijn zwager hoe handig het is en hoelang je het kunt gebruiken en ze zijn onverwoestbaar. Mijn nichtje van 4 zit nog op deze stoel. Ook toen we moesten oppassen zeiden we al tegen elkaar jeetje wat handig. Nieuw vonden wij erg duur maar met goed zoeken op marktplaats met alles er op en er aan voor €70. Wel 2 nieuwe hoezen voor newborn laten maken en zitting. Iemand via marktplaats gevonden die dit maakt en stofjes zelf mag uitzoeken. Ik had 2 hoezen en nieuwe zitting + verzendkosten voor €50. En als je ziet als je hoezen erbij moet kopen phoe ze weten wat van prijzen

5 jaar geleden

Mijn broer heeft de Hauck triptrap is precies hetzelfde ding als de Stokke versie maar véél goedkoper. Via de Duitse Amazon te koop. Wij nemen zelf ook een namaak versie van goede kwaliteit, scheelt toch een paar honderd euro 😅

5 jaar geleden

Wij gaan voor de tripp trapp. in de winkel zeiden ze dat hij toch wat steviger is voor wat zwaarder gewicht.

5 jaar geleden

Reactie op marcellaao

Wij hebben tripp trapp. We zien bij mijn zwager hoe handig het is en hoelan ...
Wat handig! Heb je de naam/gegevens van degene die deze hoezen maakt? Hoor het graag :)

5 jaar geleden

Reactie op Hstr

Wat handig! Heb je de naam/gegevens van degene die deze hoezen maakt? Hoor ...
Ik ben ook benieuwd!

5 jaar geleden

Ik heb ook hoezen voor de tripptrapp newbornset via marktplaats. Voor de babyset kun je ook gecoate hoezen kopen, erg ideaal voor knoeien, die kun je gewoon met een doekje afnemen, ipv elke dag in de was😂

5 jaar geleden

Wij wilde eerst ook de stokke steps, totdat ze ij de winkel zeiden dat een trip trap stoel echt beter is voor de houding van je kind.. stokke steps vind ik een mooiere stoel, maar ergonomisch vind ik dan toch belangrijker + Ze kunnen er langer op zitten... En wat volwassenen kunnen met een verjaardag er ook opzitten...

5 jaar geleden

Wij hebben de kidsmill up gekozen nadat we uitleg hebben gehad over de verschillen tussen tripptrapp en de up! Ik was direct om na de uitleg! Ik zou wat punten kunnen schrijven mocht hier behoefte naar zijn.

5 jaar geleden

Ik heb de trip trap aangeschaft, vond het wel erg duur allemaal dus via marktplaats aangeschaft!☺️ Nu voorzien van een trip trap, newbornset & babyset..

5 jaar geleden

Ik wil graag een tripp trapp ik zie ze bij veel mensen nog gewoon aan tafel terwijl de kids al volwassen zijn 😂 duurzame stoel denk ik dan maar Ik zoek er wel een van marktplaats ze zijn best prijzig

5 jaar geleden

Reactie op DaniqW

Wij hebben de kidsmill up gekozen nadat we uitleg hebben gehad over de vers ...
Ja graag!

5 jaar geleden

Ik krijg de tripp trapp van mn zusje met newborn set. Vorige week de kleuren in het echt gezien en gekeken wat er bij mn meubels en muren past. Geen id wanneer ze het gaar bestellen. Ik wacht rustig af.

5 jaar geleden

Een nomi is ook heel Goed!!!

5 jaar geleden

Reactie op NBK

Ik heb ook hoezen voor de tripptrapp newbornset via marktplaats. Voor de ba ...
Wat is de link van marktplaats

5 jaar geleden

Reactie op savenguus

Wat is de link van marktplaats
Voor de newbornset even ‘tripptrapp newborn hoes’ intypen, de advertenties van ‘Mikamoon’.

5 jaar geleden

En de gecoate hoes voor de babyset is van deze site: https://www.liefleukenhip.nl/llh/winkel/stokke-producten/dots-zwart-wit-kussenset-voor-tripp-trapp/ Heb je er maar 1 van nodig, hoeft niet in de was. Wij gebruiken hem nu al ruim 2 jaar, blijft heel mooi!

5 jaar geleden

Reactie op DaniqW

Wij hebben de kidsmill up gekozen nadat we uitleg hebben gehad over de vers ...
Wij ook!😃 helemaal blij mee

5 jaar geleden

Wij hebben de Kidsmill van Babypark

5 jaar geleden

Wij gaan voor deze, heeft hele goede reviews en is meer dan de helft goedkoper dan de ‘officiële’ merken 👍