9 Reacties

4 jaar geleden

Delphin Imperial

4 jaar geleden

Kustur Club. Zijn wij 2 weken geleden geweest met onze dochter van 15 maanden. Ik weet niet wat je precies onder luxe verstaat, want als je een groot hotel met alles erop en eraan wil, zal de prijs daar ook naar zijn. Maar dit was juist wat kleinschaliger en dat vonden wij erg fijn.

4 jaar geleden

Wij zijn nu in Titanic beach resort. Heel leuk kinderzwembad, eten lekker en gevarieerd. Wij hebben een swimup kamer zodat terwijl onze zoon slaapt in de kamer wij aan het zwembad kunnen liggen

4 jaar geleden

Reactie op Sara18

Wij zijn nu in Titanic beach resort. Heel leuk kinderzwembad, eten lekker e ...
Oh ga ik ook is kijken!! Bij ons hotel mocht je geen swim up met kinderen, vond dat zoo jammer!

4 jaar geleden

Oh ga ik ook is kijken!! Bij ons hotel mocht je geen swim up met kinderen, ...
Het is zo wel wat een balkon met een hek rond dus niet echt zo idyllisch maar wel ideaal voor een rondkruipende peuter dat het hek volledig dicht kan ook

4 jaar geleden

Wij gaan naar Royal Seginus in Lara.

4 jaar geleden

Wij gaan hier heen. Hebben twee hotelkamers naast elkaar geboekt, ik slaap dan met de ene zoon en mn vriend met onze andere zoon. Btje het Bali/ Thailand gevoel maar dan op 4 uur vliegen! https://youtu.be/MCIlllg4lGU En ohja dit getipt gekregen van onze buren met Turkse roots die hier elk jaar komen met hun zoontje.

4 jaar geleden

Wij gaan naar Royal Wings in Lara, nog nooit geweest dus ben erg benieuwd.

4 jaar geleden

Wij zijn net terug uit Turkije. We zaten in hotel Turquoise in side. Echt een top hotel ook met kindje 15 maanden zeer kindvriendelijk hotel ook en goed eten en schoon. Echt een aanrader