6 Reacties

6 maanden geleden

Wat gezellig dat hij zo graag mee kijkt met Master Chef en zo. Die van mij vind de tekenfilms juist leuk. Alleen in het weekend kijken we soms naar Ernst en Bobbie. Ik herken het huilen niet echt helaas. Zou ook niet kunnen bedenken waar het door zou kunnen komen

6 maanden geleden

Wij gebruiken de Ketnet Junior-app waar ze zelf een filmpje kan kiezen dat we chromecasten op tv. Ze houdt van die controle en voorspelbaarheid. Als we tv gewoon opzetten, ook al is het op Ketnet, dan vraagt ze om het af te zetten omdat ze dan niet altijd zelf kan bepalen wat er gaat komen.

6 maanden geleden

Die van mij kijkt ook Geen tekenfilms meer , hij wilt alleen maar “onze” muziek.. Nederlands talige muziek luisteren 😅🤣 Hij heeft heel veel “favorieten” 😅 Elke dag staat dit dus aan hiero 😂

6 maanden geleden

Ons zoontje is ook snel klaar met het Sinterklaasjournaal. Ook toen we een sinterklaasliedje op hadden gezet wilde hij hem snel weer uitzetten. De Vuilniswagen (op netflix) is z’n favoriet 😄

5 maanden geleden

Het lijkt me niet zo'n probleem dat hij het sinterklaasjournaal mist hoor. Gewoon lekker zelf kijken, dan kan je het als een verhaaltje vertellen. Verder heeft ie misschien voorkeur voor rustige en realistische beelden. Ik zou even googlen, want er zijn lijstjes met programma's die minder prikkels geven en ook wel leerzamer zijn.

5 maanden geleden

Ons zoontje is juist enorm fan van de tv zonder dat wij dit gepushed hebben. Merken ook echt dat het hem veel ontspanning geeft (prikkels van de dag verwerken). Op dit moment is Grizzly and the lemmings favoriet. Eerst vonden we dat geen leuk/passend programma voor zijn leeftijd, maar hij ligt elke keer in een deuk. Achja.. als ze maar schik hebben 😅. We proberen hem niet langer dan 2x één uur op een dag tv te laten kijken naast alle andere activiteiten zonder schermen. Meningen zijn vast verdeeld hierover 😉.