27 Reacties
5 jaar geleden
Gefeliciteerd! Bij mij was er met precies 6 weken juist een heel duidelijk tussenschot zichtbaar. Bij de echo 2 weken later, bij 8 weken, was het tussenschot minder duidelijk, maar nog steeds zichbaar aanwezig. Wel veel verhalen gelezen over situaties waar eerst geen tussenschot leek te zijn maar later nog aanwezig bleek. Hopelijk heb je snel duidelijkheid!

5 jaar geleden
Reactie op Emmster
Dit is bij 8 weken.

Wow jij ook gefeliciteerd!! Waren jullie in shock toen jullie er achter kwamen? Wij hebben er al twee rondlopen. Toen ik erachter kwam dat ik zwanger was dachten we nog, wat leuk!! Een 3e wonder. Was niet gepland.. en nu zijn het er twee. Ik ben wel zenuwachtig vanwege het tussenschot dus hoop dat die nog komt. Is dat erg dat je tussenschot nu minder zichtbaar is?
5 jaar geleden
Reactie op Danien
En had je bijzondere klachten waardoor je al dacht dat het een tweeling kon ...
Nee, alleen ik zei steeds tegen mijn man, deze zwangerschap voelt anders. 😅
5 jaar geleden
Nee, alleen ik zei steeds tegen mijn man, deze zwangerschap voelt anders. � ...
Grappig! Ik lees heel vaak extra zwangerschapskwalen zoals misselijkheid enz.. ik ben nu voor eerst zwanger. Heb pas 29 juli de echo en heb echt het gevoel dat het er 2 zijn, maar ik weet niet waarom ik dat denk. Afwachten dus.
5 jaar geleden
Wow jij ook gefeliciteerd!! Waren jullie in shock toen jullie er achter kwa ...
Dankjewel! Wij waren best wel in shock, maar vinden het vooral heel bijzonder om mee te mogen maken! Ik heb gelukkig nog maar één zoon, die al 11 is. Met twee jongere kinderen kan ik me voorstellen dat het best wel heel heavy is! Ben jij ook al zo ontzettend moe? Dat het tussenschot nu minder aanwezig is is niet erg, soms is het geloof ik maar heel dun, maar maakt het risico op complicaties net even wat kleiner. Maar mocht er geen tussenschot zijn, dan is de kans dat het alsnog allemaal goed komt ook gewoon heel groot! En dan is het sowieso eeneiig geloof ik? Wel heel bijzonder!
5 jaar geleden
Reactie op Emmster
Dankjewel! Wij waren best wel in shock, maar vinden het vooral heel bijzond ...
Ja ik ben wel ontzettend moe inderdaad 😬💤💤 Ik moet ook elke dag een dutje doen. Oh gelukkig maar, ik werd heel ongerust toen ze vertelde over de tussenschot. Ik heb nu 21 juli een afspraak in het ziekenhuis voor een echo en controle. Ben heel benieuwd. Ja ik geloof dat het zonder tussenschot sowieso een eeneiige tweeling is. Super spannend allemaal.
5 jaar geleden
Bij mijn zijn het er ook twee! Vandaag 2e echo gehad met 8 weken en ziet er goed uit! Ze denken aan een twee-eiige tweeling bij mij, maar de gynaecoloog kon dit nog niet met zekerheid zeggen! 22 juli krijg ik mijn termijn echo met 11 weken en dan weten we meer!
Wat een shock he, een tweeling! ❤️
5 jaar geleden
Ik had al heel vroeg een heel hoog hcg level en heb veel klachten, dus zei laatst voor de grap tegen m’n man misschien zijn het er wel twee! Nou had ik er vannacht een droom over, helemaal bezweet schrok ik wakker 😂 Het is onze eerste zwangerschap, 16 juli de eerste echo. Lijkt me best heftig, meteen een tweeling, maar ook wel heel bijzonder op zich. De tante en oom van mijn man hadden al twee kids en kregen toen via ivf een vierling (20jr geleden)!!! 🤯
5 jaar geleden
Ja hier ook een tweeling op komst! De verloskundige zag met 8 wkn geen vliesje tussen de kindjes. Heel spannend, maar de gynaecoloog wel gelukkig! Het hoeft dus geen dik tussenschot te zijn. Met zo’n dun vliesje is het sowieso eeneiig. Maar het vliesje neemt wel risico’s weg! Nu wel elke 2 wkn een echo :)
5 jaar geleden
Reactie op sanders90
Hier ook! Maandag eerste echo gehad. Helemaal onverwachts: het zijn er twee ...
Succes morgen! Laat je ons weten hoe de echo ging?
5 jaar geleden
Reactie op sanders90
Hier ook! Maandag eerste echo gehad. Helemaal onverwachts: het zijn er twee ...
Ik ben heel benieuwd!! Ik ben pas de 21e aan de beurt. Duurt voor mij iets te lang!
5 jaar geleden
Reactie op Emmster
Wij hebben morgenochtend de termijnecho! Ik kan niet slapen omdat ik het zó ...
Heel veel succes vandaag. Hoop dat alles in orde is ☺️