15 Reacties

5 jaar geleden

Heel veel knuffelen en aanleggen als je borst geeft

5 jaar geleden

Zetpillen in huis voor als ze koorts krijgt

5 jaar geleden

Reactie op anom

Heel veel knuffelen en aanleggen als je borst geeft
Ik geef KV maar is het oke om haar te troosten door flesje te geven gelijk erna? ( sorry ik ben echt nerveus馃槀馃ゲ)

5 jaar geleden

Reactie op MOphorst

Zetpillen in huis voor als ze koorts krijgt
Oh dankje goede tip馃檲鉂わ笍

5 jaar geleden

Temperatuur in de gaten houden. Lekker laten slapen. Kregen als tip van cb niet wakker maken voor voeding maar zelf laten komen. Als ze koorts heeft geen badje ofzo doen. Onze had veel pijn aan prikplek dus bij ons was gouden tip koelen. Niet meteen al doen maar laat het even goed door het lichaampje gaan want koelen vernauwd de bloedvaten. En vooral zelf ontspannen zijn.

5 jaar geleden

Reactie op Dille

Ik geef KV maar is het oke om haar te troosten door flesje te geven gelijk ...
Ja dat is ook goed! En lekker knuffelen en bij je houden. Als ze graag in je armen slaapt , dan lekker bij je houden. Niet naar buiten gaan en gewoon dagje thuis blijven

5 jaar geleden

Vandaag prikjes gehad. Na de prikjes was alles goed. Wel wat moe vanmiddag. Lekker veel geknuffeld. Toen geslapen in bedje en toen ze wakker werd was ze echt even ontroostbaar. Geen koorts maar wel zetpil gegeven.. even later rustig en in slaap gevallen!

5 jaar geleden

Doe makkelijke kleren aan bij je kindje. Dat je niet loopt te stoeien met een maillot of tig knoopjes. Als ze het prikje heeft gehad kan ze behoorlijk overstuur zijn. Dan wil je niet dat je loopt te klooien met aankleden 馃槄

5 jaar geleden

Voor en na het prikje de plekjes masseren met vsm arniflor/vallen en stoten cr猫me. Dit zorgt ervoor dat de vloeistof beter opgenomen kan worden. Dit voorkomt dat ze dan een harde plek onder de huid krijgen. Verder lekker knuffelen. Niet te druk maken. Het komt allemaal goed!

5 jaar geleden

Reactie op Dille

Oh dankje goede tip馃檲鉂わ笍
Geef niet gelijk de maximale aantal zetpillen. Zorg dat je dr nog eentje achter de hand heb voor eventueel in de nacht. Ik gaf soms dan nog een halve, zodat ik snachts een hele mocht geven

5 jaar geleden

Ons dochtertje was echt ontroostbaar! Net na haar prik was ze uiteindelijk in slaap gevallen door het vele huilen, wij zijn naar huis gegaan en hebben het rustig gedaan maar ze begon plots echt te krijsen ! Ze had geen koorts maar je zag wel.dat ze erg pijn had ! Ze was echt ontroostbaar. Wij hebben dan toch perdolan siroop gegeven en na een uur viel ze uiteindelijk in slaap . We hadden ze bij ons gelegd om te slapen , want was er niet gerust in. Midden in de nacht kwam ze al huilend wakker en toen maakte ze wel koorts 38,4 graden . Ook gelijk weer perdolan siroop gegeven en een flesje . Dan terug in slaap gevallen . Dag erna deed ze nog koorts ! Hier was het dus geen meevaller ! En we moeten vrijdag terug voor haar tweede ! Zie er ook zo tegenop . Maar we gaan van het moment we thuiskomen perdolan siroop geven . Dat het de tijd niet heeft van pijn doen !

5 jaar geleden

Reactie op Linlun

Vandaag prikjes gehad. Na de prikjes was alles goed. Wel wat moe vanmiddag. ...
Tijdens de prikjes moest ze wel erg huilen!

5 jaar geleden

Reactie op Jufmelinda90

Voor en na het prikje de plekjes masseren met vsm arniflor/vallen en stoten ...
Ah ook weer zo goede tip bedankt鉂わ笍

5 jaar geleden

Dames bedankt voor al Jullie tips. We zijn net terug. En ze moest natuurlijk huilen maar na speentje en een flesje was ze gelijk in slaap gevallen. En oh wat deed mn hart pijn toen ze t ging krijsen heb dr nog nooit zo erg zien huilen馃槀馃檲馃槱

5 jaar geleden

Reactie op Dille

Ah ook weer zo goede tip bedankt鉂わ笍
Graag gedaan. Hopelijk helpt het! 馃槉