32 Reacties

5 jaar geleden
Ik zou zeker de huisarts bellen. Volgens mij mocht je geen canesten gyno gebruiken tijdens de zwangerschap.

5 jaar geleden
Dit klinkt als een schimmelinfectie ja, ik heb het al eens gehad voor mijn zwangerschap. Niet zo aangenaam 😔 Normaal werken die capsules van het Kruidvat erg goed maar nu je zwanger bent, zou ik best even langs je huisarts gaan. Ik weet niet of je die capsules nu mag gebruiken.

5 jaar geleden
Ik zou de huisarts even bellen. Heb dat een paar weken geleden ook gehad. Was een schimmel infectie. Kreeg een antibiotica kuur (die wel gebruikt mag worden tijdens de zwangerschap), en de VK adviseerde wel om canesten gyno te gebruiken (wel op doktersrecept, want daar zit net even iets meer MG in).

5 jaar geleden
Huisarts, ik heb het in de vorige zwangerschap gehad na de blaasontsteking en een flinke kuur nodig gehad van vaginale tabletten!! Daarnaast nog zalf. Dus ik zou zeker bellen😉

5 jaar geleden
Reactie op Annerieke85
Huisarts, ik heb het in de vorige zwangerschap gehad na de blaasontsteking ...
Ik heb de huisarts idd gebeld en kreeg een eenmalige capsule die ik straks voor het slapen moet inbrengen. Mag je dan wel plassen daarna nog? Misschien een domme vraag haha en was het bij jou in een keer weg? Of had je meerdere capsules nodig

5 jaar geleden
Reactie op Shanna-25
Ik heb hier ook last van en veel wit verlies. Nu heeft de gencoloog bevest ...
Oh fijn dat je in ieder geval bevestiging hebt gehad! Wat ik wel raar vind is dat ik niet eens bij de huisarts langs hoefde te komen en dus niet heeft kunnen kijken. Ik heb idd ook veel wit verlies wat echt vervelend is

5 jaar geleden
Reactie op Romom
Ik heb de huisarts idd gebeld en kreeg een eenmalige capsule die ik straks ...
Je kunt beter plassen en dan de capsule inbrengen en daarna niet meer plassen want dan is ie zo weg 😉 het is een capsule wat kruimelt dus ff inlegkruisje gebruiken

5 jaar geleden
Huisarts bellen dan krijg je een grote pil .... dan voor het slapen inbrengen duurt wel 2 dagen maar dan is het weg

5 jaar geleden
Reactie op Romom
Grote pil is zeker niet gelogen 😅 ik deed net het doosje open en het leek ...
Haha ja klopt 🤣🤣🤣 maar wel net voor het slapen in brengen dacht echt dat hij mijn baarmoeder ingeschoten was want kwam pas na 2 dagen als wit spul er uit

5 jaar geleden
Reactie op Sannetje1989
Haha ja klopt 🤣🤣🤣 maar wel net voor het slapen in brengen dacht echt dat ...
Deed het inbrengen pijn? Ohh echt na 2 dagen pas . Ja ik zat ook te denken want er stond dat je het diep moet inbrengen, maar hoe weet je wanneer het diep genoeg zit? En heb jij na het inbrengen in dezelfde nacht wel geplast?

5 jaar geleden
Reactie op Romom
Deed het inbrengen pijn? Ohh echt na 2 dagen pas . Ja ik zat ook te denken ...
Nee hij vloepte zo weg toen dacht ik shittt wat heb ik gedaan 🤣 die nacht niet wel de volgende ochtend maar kwam niks was echt na 2 dagen

5 jaar geleden
Reactie op Romom
Deed het inbrengen pijn? Ohh echt na 2 dagen pas . Ja ik zat ook te denken ...
Doet geen pijn, gewoon met je vinger zo ver mogelijk erin duwen. Niks kan ‘zomaar’ je baarmoeder in gaan hoor 😅 maar wel het beste doen als je net geplast hebt en al plat op bed ligt dan blijft het zo lang mogelijk zo diep zitten.
Sowieso altijd even met je huisarts overleggen dit soort dingen tijdens de zwangerschap