50 Reacties

5 jaar geleden

Een auto poets set馃ぃ馃ぃ馃ぃ馃ぃ

5 jaar geleden

Reactie op Annerieke85

Een auto poets set馃ぃ馃ぃ馃ぃ馃ぃ
Hahahaha kan die van mij ook wel gebruiken 馃槀馃槀馃槀

5 jaar geleden

Ik heb via Greetz een kaartje klaargezet om te versturen. Ben dan ruim 38 weken dus geen idee of ik dan nog tijd heb om aan valentijn te denken 馃槀

5 jaar geleden

Valentijnscadeau voor mn man. Komt mss vroeger. De geboorte van ons pruts.馃グ

5 jaar geleden

Ik verwacht een 6 gangen diner met wijn van hem 馃ぃ Hij krijgt een zoontje hopelijk en matchende happy socks.

5 jaar geleden

Klap voor z'n kanis kentie krijgen! Wij doen niet echt iets aan valentijnsdag. Ja hooguit wat extra quality time in bed of onder de douche if you catch my drift馃槈

5 jaar geleden

Kaartje en nieuwe schoenen 馃槀 tenzij die kleine er eerder is dan onze Valentijnsdag uitgerekende datum dan daar een hele mooie canvas van !

5 jaar geleden

Leren armband met de naam van de kleine erop en geboortedatum.

5 jaar geleden

Een kaartje en 4 nieuwe glazen verder doen we er niet aan normaal uit eten maar kan niet

5 jaar geleden

Ik verwacht een 6 gangen diner met wijn van hem 馃ぃ Hij krijgt een zoontje ...
馃ぃ

5 jaar geleden

Reactie op Sherlock

Klap voor z'n kanis kentie krijgen! Wij doen niet echt iets aan valentijnsd ...
Ik ga stuk馃槀馃槀

5 jaar geleden

Mijn vrouw is gek van muziek en heeft sinds kort een platenspeler. Ik heb een LP gekocht met o.a. 'ons' nummer erop. Ik heb het nu vast gekocht aangezien ik de 11e uitgerekend ben 馃檭

5 jaar geleden

Wij doen niet aan Valentijnsdag. Elke dag moet gevierd Hihi 鉂わ笍 maar ben ook gewoon koos inspiratieloos dus slecht excuus 馃槀馃槀馃槀馃槀

5 jaar geleden

Wij doen niet aan Valentijnsdag, ik vind het echt zo鈥檔 onzin 馃檲. Ik ben sowieso heel slecht in dat soort dingen, vergeet ook gerust zijn verjaardag, erg h猫

5 jaar geleden

Zijn dochter馃懚馃徎馃槀馃挄

5 jaar geleden

Onze baby 馃お Hij is vlak voor de uitgerekende datum ook nog jarig, dus het is me gezegend 馃ぃ

5 jaar geleden

Ik heb deze besteld bij Ali Express. Ik ben morgen 40 weken zwanger, dus gok er op dat ze er tegen die tijd wel is.

5 jaar geleden

Ze Valentijn kadootje zit in me buik馃槀

5 jaar geleden

Ik heb een poos geleden mijn partner een sleutelhanger met de naam van onze dochter gegeven, zoals deze https://www.yoursurprise.nl/leer-graveren/leren-sleutelhanger-met-naam?

5 jaar geleden

Wij doen niet aan valentijn, we zijn elke dag lief voor elkaar dus snappen het nut niet van zo'n dag 馃槄