29 Reacties

3 jaar geleden

Ik ben ook uitgerekend voor valentijn🥰🥰🥰

3 jaar geleden

Wij zijn ook uitgerekend voor valentijn❤

3 jaar geleden

Reactie op Shilani

Ik ben ook uitgerekend voor valentijn🥰🥰🥰
Wat grappig, jouw ukje ligt ook ondersteboven!

3 jaar geleden

Ik ook!

3 jaar geleden

Wij zijn ook 14 februari uitgerekend 🥰

3 jaar geleden

Ik oook 🥰

3 jaar geleden

Jaaa wij ook 😍 en m’n man heeft niks met Valentijn dus des te leuker hahaha mooier valentijnskado bestaat er niet 🙈

3 jaar geleden

Fijn dat je 4 dagen naar voren bent gezet. Mijn oudste is op 14 februari jarig. Nu 29 januari uitgerekend. Dus dat gaat hem zeker niet worden.

3 jaar geleden

Ik ook!

3 jaar geleden

2x van de 3 echo's werd er gezegd op Valentijnsdag en 1x stond het op 13 februari... so who knows 😍

3 jaar geleden

Hier 13 Februari 🥰

3 jaar geleden

Jaaa! Mijn 2 ook uitgerekend op de 14e! Maar ga het niet halen denken ik😅

3 jaar geleden

Rond 12 feb.🥰❤

3 jaar geleden

Ik ben ook uitgerekend op de 14e😍

3 jaar geleden

Ik ben ook de 14e uitgerekend. Maar als het op zn broer lijkt komt het 2 weken later🤣

3 jaar geleden

Hier ook een valentijns kindje! Ik vind dat zoooo leuk om te vertellen aan iedereen. Alsof het zo moest zijn, een liefdeskindje😍❤️ wij zijn helemaal trots! 👶🏼

3 jaar geleden

Ik ben terug gezet van 15 naar 12 februari, mijn eerste neefje is geboren op 14 februari de 2e van mijn broer op 11 februari.. dus dat wordt spannend haha! Ik hoop heel erg op een meisje ben nu precies 13 weken.

3 jaar geleden

Ik ook op 14 februari. Het is alleen een beetje een bittere pil want mijn moeder is overleden op 14 februari 5 jaar geleden dus ergens hoop ik dat ze te vroeg of te laat is. Het is een vrij beladen periode sowieso al 😔

3 jaar geleden

Ja ik ook de 14e

3 jaar geleden

11 februari uitgerekend wie weet mischien komt hij/zij 14 feb🙈