19 Reacties
5 jaar geleden
Toevallig had ik het al online besteld bij de lidl! Erg tevreden over de kwaliteit. Heb twee broeken en denim jurk besteld.
5 jaar geleden
Ik heb vorig jaar (eerste zwangerschap) een broek besteld van de Lidl, had er ook 1 van een duurder merk maar vond die van de Lidl veel beter zitten!
5 jaar geleden
Ik heb twee weken geledende katoenen zwangerschapsbroek besteld. Lidl heeft online altijd een assortiment zwangerschapskleding. Broek zit heerlijk 😃
5 jaar geleden
Goede tip! Weet iemand hoe lang deze broeken, leggings en panties zijn? Ik moet wel minimaal 34 inch hebben liefst eigenlijk nog langer.. als het net te kort is kan ik het straks nog wel oplossen met laarzen erover maar moet ook niet te veel zijn
5 jaar geleden
Reactie op Muzieknootje
Koop je de maat die je altijd hebt?
Jaa zelfde maat! Het kan natuurlijk zo zijn dat je nog flink aankomt en je misschien 1 maatje groter nodig hebt. Maar ik had maar 34 en toen ook 34 van zwangerschapskleding! 26 was echt veeelste groot voor mij🙈
5 jaar geleden
Reactie op Mädel
Vroeg ik me net ook af, hoe lang/kort vallen deze broeken? Ik ben 1.86 en n ...
Misschien dat het op de site staat, ik heb echt geen idee. Ik weet wel dat mijne echt te lang was ondanks maat 34. Ik rolde de onderkant op😁 (1,63)
5 jaar geleden
Via lidl webshop hebben ze nog meer! Heb laatst voor 100 euro kleding ingeslagen✌🏼
5 jaar geleden
Reactie op Markies-25
DAMES GOED LEZEN !! IS VANAF MAANDAG 13 JULI !!!
Ik had het in de folder-app zien staan en de datum in m'n agenda gezet. Inderdaad pas 13 juli!
5 jaar geleden
Ik vind de pyjama die op de website staat zo fijn!! Zeker als ons kindje straks in februari geboren wordt, daarmee kan je makkelijk borstvoeding geven en toch gekleed blijven. De legging is ook van een fijne zachte stof.
5 jaar geleden
Leuk! Ik had al zo’n tuinbroek en een gewone spijkerbroek besteld omdat er korting was. Ik hoor hele goede verhalen over de kwaliteit