13 Reacties

5 jaar geleden

Mijn oudste wilde niet meer op haar rug. Toen op buik in de bak. Daarna over op zitje. Ga dit weer zo doen. Al zit ze zelden in de wagen. Ik ga denk ik als ze zelf kan zitten

5 jaar geleden

Onze meid is nu 4 maanden, en wij zijn al overgestapt op het zitje. Het scheelt wel dat we hem kunnen kantelen dus dat ze niet volledig rechtop hoeft. Maar ze pikt het echt niet meer om in de bak te liggen 🙈😂

5 jaar geleden

Ik heb hem hier pas veranderd. Ik heb gemerkt dat onze dame niet meer wilt liggen en gaat ook echt tegensputteren en proberen omhoog te komen. Vandaar dat wij het al hebben verwisseld. Zij is nu 4,5 maand en de wisseling, was bij zo'n 4 maanden 😊

5 jaar geleden

Advies is vanaf 6 maanden van wegen hun ruggenwervel. Maar onze kleine paste niet meer in de bak, dus zijn 2 weken geleden overgegaan. Maar dan wel zo plat/liggend mogelijk. En hij vindt ook veel leuker kan veel meer om zich heen kijken

5 jaar geleden

Met vaderdag , hij was toen precies 19 weken oud. Hij was gewoon niet blij in de bak, dit vind hij veel leuker. Ligt ook aan welke wagen je hebt denk ik aan wanner het kan , mijn zitje kan best goed naar achter

5 jaar geleden

Ik twijfel nog, want ik merk dat m'n zoontje niet meer tevreden is met alleen maar liggen in de bak (tenzij hij moe is) en graag in het rond kijkt. Aan de andere kant mag je ze nog niet te rechtop laten zitten of te lang in een zitje als maxi cosi, wippertje oid (en dus ook het zitje van de wagen) zolang ze nog niet zelfstandig kunnen zitten. Dat is slecht voor hun rug (vooral ook op langere termijn), dus ik wil het ook niet teveel forceren. Maar als hij wakker in de wagen gaat, doen we nu wel het zitje, maar dan nog een stuk naar achteren gekanteld.

5 jaar geleden

Oudste gedaan met 5 maanden. Wij gingen op vakantie dus was zitgedeelte makkelijker 😅 Nu hoop ik de zomer met de reiswieg door te komen omdat hjj er toch nog best vaak in slaapt. Bij ons kan je met het zitje de wagen alsnog liggend gebruiken. Hij hoefde niet gelijk recht te zitten. Er was nog een tussenin en helemaal plat dan. Dus ik denk dat het ook aan je wagen ligt

5 jaar geleden

Reactie op BetsyBarvoets

Ik heb hem hier pas veranderd. Ik heb gemerkt dat onze dame niet meer wilt ...
Wij hebben overigens een Traveller kinderwagen. Met het zitje, kan zij ook nog helemaal plat, als ze gaat slapen. 😊

5 jaar geleden

Onze dochter sliep eigenlijk vrij weinig in de reiswieg, lag er vaak wakker in. Dat was geen probleem als ze maar tevreden was, ging ook al vrij vroeg naar de ritsjes grijpen etc. Nu hebben wij een draagzak erbij van nuna. Super handig, ze mag graag zitten en vakt vaak snel in slaap als we blokje om gaan

5 jaar geleden

Wij gebruiken altijd de maxi cosi op de buggy. Deze van cybex kan gans plat

5 jaar geleden

Reactie op Redandblue

Onze dochter sliep eigenlijk vrij weinig in de reiswieg, lag er vaak wakker ...
Ooo kak heb et in de verkeerde groep gegooid

5 jaar geleden

Reactie op Evasanne

Advies is vanaf 6 maanden van wegen hun ruggenwervel. Maar onze kleine past ...
Is dat dan wel van je af laten zitten dat hij om zich heen kijkt en niet naar ons?

5 jaar geleden

Hier zit het zitje er al bijna een maand op. De bak was echt te klein. Ik heb m gewoon in ligstand gezet ivm zn rug maar gaat prima en hij vind wandelen weer leuk