13 Reacties
5 jaar geleden
Ik heb hem hier pas veranderd. Ik heb gemerkt dat onze dame niet meer wilt liggen en gaat ook echt tegensputteren en proberen omhoog te komen. Vandaar dat wij het al hebben verwisseld. Zij is nu 4,5 maand en de wisseling, was bij zo'n 4 maanden 😊
5 jaar geleden
Ik twijfel nog, want ik merk dat m'n zoontje niet meer tevreden is met alleen maar liggen in de bak (tenzij hij moe is) en graag in het rond kijkt. Aan de andere kant mag je ze nog niet te rechtop laten zitten of te lang in een zitje als maxi cosi, wippertje oid (en dus ook het zitje van de wagen) zolang ze nog niet zelfstandig kunnen zitten. Dat is slecht voor hun rug (vooral ook op langere termijn), dus ik wil het ook niet teveel forceren. Maar als hij wakker in de wagen gaat, doen we nu wel het zitje, maar dan nog een stuk naar achteren gekanteld.
5 jaar geleden
Oudste gedaan met 5 maanden. Wij gingen op vakantie dus was zitgedeelte makkelijker 😅
Nu hoop ik de zomer met de reiswieg door te komen omdat hjj er toch nog best vaak in slaapt.
Bij ons kan je met het zitje de wagen alsnog liggend gebruiken. Hij hoefde niet gelijk recht te zitten. Er was nog een tussenin en helemaal plat dan. Dus ik denk dat het ook aan je wagen ligt
5 jaar geleden
Reactie op BetsyBarvoets
Ik heb hem hier pas veranderd. Ik heb gemerkt dat onze dame niet meer wilt ...
Wij hebben overigens een Traveller kinderwagen. Met het zitje, kan zij ook nog helemaal plat, als ze gaat slapen. 😊
5 jaar geleden
Onze dochter sliep eigenlijk vrij weinig in de reiswieg, lag er vaak wakker in. Dat was geen probleem als ze maar tevreden was, ging ook al vrij vroeg naar de ritsjes grijpen etc. Nu hebben wij een draagzak erbij van nuna. Super handig, ze mag graag zitten en vakt vaak snel in slaap als we blokje om gaan
5 jaar geleden
Reactie op Redandblue
Onze dochter sliep eigenlijk vrij weinig in de reiswieg, lag er vaak wakker ...
Ooo kak heb et in de verkeerde groep gegooid