14 Reacties

5 jaar geleden

Je mag gewoon paracetamol gebruiken, Kan geen kwaad.

5 jaar geleden

Veel water drinken en anders paracetamol meer kan je niet doen...

5 jaar geleden

Zorgen dat je een goede massage krijgt

5 jaar geleden

Ik snap wat je bedoelt. Heb t ook weer vandaag de hele dag. Maar neem liever ook geen parectemol in.. ijsje hielp eventjes. Af en toe koud water op je hoofd en nek.. and just chill😪😔

5 jaar geleden

Massage (van fysiotherapeut of manueel therapeut als het echt hardnekkig is) or warmte kompres. Soms helpt het goed om eenmalig paracetamol in te nemen (2x500) zodat de pijn weg is en het minder verkrampt.

5 jaar geleden

Ja heel herkenbaar, volgende week naar de fysio. In de tussentijd heb ik regelmatig een warme pittenzak in mn nek en mn vriend kneed ook regelmatig even. Trek ik het echt niet meer pak ik een paracetamol.

5 jaar geleden

Zit je veel achter de computer?

5 jaar geleden

Reactie op Gizmo332

Zit je veel achter de computer?
Ja toch wel. Heb een bureaujob... Ik probeer wel goed op mijn houding te letten, maar misschien zit ik toch nog verkeerd...

5 jaar geleden

Reactie op Jolienn_21

Ja toch wel. Heb een bureaujob... Ik probeer wel goed op mijn houding te le ...
Probeer als het kan eens af te wisselen. Staan, zitten op een yogabal. Schouders ontspannen en armen goed ondersteunen met de tafel. En af en toe even lekker naar de masseur helpt mij heel goed.

5 jaar geleden

BSR behandelingen werken fantastisch bij mij!

5 jaar geleden

Bij mij hielp een ander kussen al! Heb nu een van memory foam (ikea 30euro) voor slapen op je zij en rug. Ik begin toch steeds minder lekker op mijn buik te liggeb merkte ik. Nu mijn nek minder vast zit word de hoofdpijn en volle neus ook wat dragelijker

5 jaar geleden

Heb dit rond 6 weken gehad. Normaal gesproken nam ik een paar dagen iboprufen in. Maar ja dit mocht niet natuurlijk. Heb de huisarts gebeld wat ik kon en mocht gebruiken. Heb toen Spiroflor VSM als advies geregeld. Mogen zwangeren veilig gebruiken. Heb de crème tube gehaald en 2 dagen lang in de ochtend en avond gesmeerd. Wat een fijn spul, is overgegaan gelukkig.

5 jaar geleden

Lekker naar de masseur gaan. Ik heb er ook last van en ga 2 keer in de maand naar de masseur

5 jaar geleden

Reactie op sanne654321

BSR behandelingen werken fantastisch bij mij!
Na hoeveel behandelingen merkte je verschil?