14 Reacties
5 jaar geleden
Ik snap wat je bedoelt. Heb t ook weer vandaag de hele dag. Maar neem liever ook geen parectemol in.. ijsje hielp eventjes. Af en toe koud water op je hoofd en nek.. and just chill😪😔
5 jaar geleden
Ja heel herkenbaar, volgende week naar de fysio. In de tussentijd heb ik regelmatig een warme pittenzak in mn nek en mn vriend kneed ook regelmatig even. Trek ik het echt niet meer pak ik een paracetamol.
5 jaar geleden
Reactie op Gizmo332
Zit je veel achter de computer?
Ja toch wel. Heb een bureaujob... Ik probeer wel goed op mijn houding te letten, maar misschien zit ik toch nog verkeerd...
5 jaar geleden
Reactie op Jolienn_21
Ja toch wel. Heb een bureaujob... Ik probeer wel goed op mijn houding te le ...
Probeer als het kan eens af te wisselen. Staan, zitten op een yogabal. Schouders ontspannen en armen goed ondersteunen met de tafel. En af en toe even lekker naar de masseur helpt mij heel goed.
5 jaar geleden
Heb dit rond 6 weken gehad. Normaal gesproken nam ik een paar dagen iboprufen in. Maar ja dit mocht niet natuurlijk. Heb de huisarts gebeld wat ik kon en mocht gebruiken. Heb toen Spiroflor VSM als advies geregeld. Mogen zwangeren veilig gebruiken. Heb de crème tube gehaald en 2 dagen lang in de ochtend en avond gesmeerd. Wat een fijn spul, is overgegaan gelukkig.
5 jaar geleden
Lekker naar de masseur gaan. Ik heb er ook last van en ga 2 keer in de maand naar de masseur