14 Reacties

5 jaar geleden

Hoeveel flessen heb je per week vol? Met 2 liter drinken op een dag kom ik aan 8 flessen per week. Dan heb je een vergelijking.

5 jaar geleden

Je plast ongeveer 1,5 tot 2 liter per dag. Op hoeveel plas zit je voor je gevoel? Is je plas donker of juist licht?

5 jaar geleden

Reactie op Billebil

Hoeveel flessen heb je per week vol? Met 2 liter drinken op een dag kom ik ...
Ik denk dat ik deze week intotaal maar aan 4 a 5 flessen kom. Normaal moet ik 's nachts ook naar het toilet en kan ik het 's morgens bij wakker worden ook niet af lopen om snel te plassen. Afgelopen nacht niet eens voor wakker geworden en vanmorgen ook geen haast. Vanmorgen kwart kannetje urine.

5 jaar geleden

Reactie op D茅sir茅e

Je plast ongeveer 1,5 tot 2 liter per dag. Op hoeveel plas zit je voor je g ...
Die 1,5 a 2 liter urine haal ik bij lange na niet. Eerder wel hoor. Is sinds deze week. Mijn urine is erg geel, maar dit is sinds ik overgestapt ben naar andere mama vitamines. Dat schept dus niet echt een duidelijk beeld of het geconcentreerde urine is of niet.

5 jaar geleden

Reactie op Blij-ei

Ik denk dat ik deze week intotaal maar aan 4 a 5 flessen kom. Normaal moet ...
Ik heb hetzelfde! Het is ook warm weer dus misschien heeft je lichaam zelf sowieso meer vocht nodig waardoor je wellicht minder plast. Geen idee馃槄. Ik heb ook 5 flessen per week met een uitschieter naar 6. Werk ook 3 dagen op kantoor dus dan vang ik niets op. Zal me niet te druk maken meid馃槉

5 jaar geleden

Ik heb precies hetzelfde. Ik had het gevraagd aan de verloskundige aangezien veel plassen altijd wel een dingetje is als je zwanger bent voor mijn idee馃槄 maar ze zei dat het niet erg was en dat ik aan 't eind vd zwangerschap wel anders zou praten aangezien dan de baby echt op de blaas gaat drukken 馃槀

5 jaar geleden

Je verliest ook vocht door het uit te ademen.. zeker met warm weer

5 jaar geleden

Reactie op Saskia1984

Ik heb precies hetzelfde. Ik had het gevraagd aan de verloskundige aangezie ...
Ah fijn dat ze dat zei.. Alleen voor mijn gevoel moet al dat vocht toch ergens blijven?馃槄馃檲

5 jaar geleden

Reactie op Blij-ei

Ben je dan de hele week thuis of niet? Ik heb de afgelopen 24u ook minder urine dan anders. Warm weer, meer uitgezweten. Ik werk in het onderwijs en ben al bijna 3 weken volledig thuis vanwege vakantie. Dan gaat het vrij hard met je flessen volplassen.

5 jaar geleden

Reactie op Blij-ei

O ik moest altijd op een nieuwe dag aan een nieuwe fles beginnen, of de andere nou vol was of niet. Bij mij heel zonde want ik zou ze geloof ik met gemak allemaal vol krijgen ondanks 3 dagen werken. Heb die van vandaag al bijna vol

5 jaar geleden

Ik moet ook elke dag een nieuwe fles pakken voor mvm, vol of niet.. plas ook minder voor m鈥檔 gevoel!

5 jaar geleden

Reactie op Blij-ei

Ah fijn dat ze dat zei.. Alleen voor mijn gevoel moet al dat vocht toch erg ...
Ja dat had ik ook haha met heet weer heb ik wel dikke voeten al dus miss blijft het daar馃槀 maar we hoeven ons dus geen zorgen te maken!

5 jaar geleden

Reactie op Kiwietje85

O ik moest altijd op een nieuwe dag aan een nieuwe fles beginnen, of de and ...
Nee idd gebruik elke dag wel een nieuwe, maar gezien ze me vroeg hoeveel ik er vol had. Vandaar een intotale schatting 馃檲

5 jaar geleden

Ik plas ook echt heel weinig.. ik vul 4/5 flessen maar vol worden ze niet hoor.. niet eens de helft 馃ぃ