12 Reacties

4 jaar geleden

Eerlijk? Als ze het zo vreselijk vindt, zou ik lekker met haar thuis blijven. Als het nou echt belangrijk zou zijn, is het anders, maar voor iets als de kerk zou ik lekker aan je kindje denken.

4 jaar geleden

Dan is er waarschijnlijk toch echt iets gebeurt dat ze het niet meer leuk vind… ik zou haar daar niet meer heen brengen

4 jaar geleden

Reactie op sdbb

Eerlijk? Als ze het zo vreselijk vindt, zou ik lekker met haar thuis blijve ...
Voor mij ligt het wel iets anders, voor mij is het wel heel belangrijk om te gaan. Maar ik denk wel dat je gelijk hebt om haar daar niet meer heen te brengen. Het is zo voor haar echt niet fijn.

4 jaar geleden

Hoe oud is je dochter? Kan het een soort eenkennigheid zijn. De gastouder is dagelijks dezelfde persoon, oma's zijn ook allemaal dezelfde personen. Maar in de kerk is het elke week iemand anders zoals je zegt. Net wanneer je aan de beurt ben voor de oppas

4 jaar geleden

Reactie op Sabrinavd

Hoe oud is je dochter? Kan het een soort eenkennigheid zijn. De gastouder i ...
Ze is nu 15 maandjes, inderdaad dat is zeker zo.

4 jaar geleden

Reactie op mug2020

Ze is nu 15 maandjes, inderdaad dat is zeker zo.
Onze dochter is ook 15 maanden en huilt wanneer we haar bij de opvang achter laten, zeker wanneer haar eigen juf er niet is. Maar daarna heeft ze het ook weer naar haar zin. Ik denk dat het eenkennigheid is waar je dochter voornamelijk last van heeft. Voor nu kan je denk ik beter zeggen dat je dochter daar niet heen gaat (Indien mogelijk natuurlijk) totdat deze fase een beetje voorbij is. Of doorzetten maar dat is wat voor jou gevoel als moeder voor jou dochter goed voelt

4 jaar geleden

Heel gek misschien maar is er iets gebeurd of gebeurd er daar iets als jij er niet bent waardoor ze een nare ervaring gehad heeft? …. Was het eerste wat in me opkwam na het lezen van je verhaal…just a thought

4 jaar geleden

Reactie op paulia

Heel gek misschien maar is er iets gebeurd of gebeurd er daar iets als jij ...
Nou zoiets zou idd ook heel goed kunnen. Dat idee had ik ook toen ik het las.

4 jaar geleden

Reactie op paulia

Heel gek misschien maar is er iets gebeurd of gebeurd er daar iets als jij ...
Dacht ik ook meteen aan. Zijn zo te horen wisselende personen, 'ouders' die daar oppassen op de kinderen? Geen professionele oppas of zo. Ik zou het niet prettig vinden als je kind er blijkbaar zo overstuur van is geraakt, misschien eens navragen bij degene(n) die daar die dag bij waren 😓

4 jaar geleden

Wij gaan ook naar de kerk en laten ons zoontje bij de oppas. Momenteel heeft hij het daar gelukkig enorm naar zijn zin, maar hij heeft het ook een periode heel lastig gevonden. In deze periode gaven we hem 2 lievelingsspeeltjes mee (soms met naamsticker), zodat hij iets bekends had van thuis.

4 jaar geleden

Reactie op marg91

Wij gaan ook naar de kerk en laten ons zoontje bij de oppas. Momenteel heef ...
Dat is nog wel een goed idee! Thanks voor de tip!

4 jaar geleden

Reactie op mug2020

Dat is nog wel een goed idee! Thanks voor de tip!
Graag gedaan! Hoop dat ze zich snel weer op dr plekje voelt!