12 Reacties
4 jaar geleden
Reactie op sdbb
Eerlijk? Als ze het zo vreselijk vindt, zou ik lekker met haar thuis blijve ...
Voor mij ligt het wel iets anders, voor mij is het wel heel belangrijk om te gaan. Maar ik denk wel dat je gelijk hebt om haar daar niet meer heen te brengen. Het is zo voor haar echt niet fijn.
4 jaar geleden
Reactie op mug2020
Ze is nu 15 maandjes, inderdaad dat is zeker zo.
Onze dochter is ook 15 maanden en huilt wanneer we haar bij de opvang achter laten, zeker wanneer haar eigen juf er niet is. Maar daarna heeft ze het ook weer naar haar zin. Ik denk dat het eenkennigheid is waar je dochter voornamelijk last van heeft. Voor nu kan je denk ik beter zeggen dat je dochter daar niet heen gaat (Indien mogelijk natuurlijk) totdat deze fase een beetje voorbij is. Of doorzetten maar dat is wat voor jou gevoel als moeder voor jou dochter goed voelt
4 jaar geleden
Reactie op paulia
Heel gek misschien maar is er iets gebeurd of gebeurd er daar iets als jij ...
Nou zoiets zou idd ook heel goed kunnen. Dat idee had ik ook toen ik het las.
4 jaar geleden
Reactie op paulia
Heel gek misschien maar is er iets gebeurd of gebeurd er daar iets als jij ...
Dacht ik ook meteen aan. Zijn zo te horen wisselende personen, 'ouders' die daar oppassen op de kinderen? Geen professionele oppas of zo. Ik zou het niet prettig vinden als je kind er blijkbaar zo overstuur van is geraakt, misschien eens navragen bij degene(n) die daar die dag bij waren 😓
4 jaar geleden
Wij gaan ook naar de kerk en laten ons zoontje bij de oppas. Momenteel heeft hij het daar gelukkig enorm naar zijn zin, maar hij heeft het ook een periode heel lastig gevonden. In deze periode gaven we hem 2 lievelingsspeeltjes mee (soms met naamsticker), zodat hij iets bekends had van thuis.