26 Reacties
4 jaar geleden
Ik verdeel het over 2 dagen en doe 2 dagen verdeel ik in 2 groepen tussen de slaapjes door! M'n dochter wordt 22 Jan 1 en geen idee of de lockdown wordt verlengd, dus dit was de makkelijkste oplossing voor ons
4 jaar geleden
Reactie op Jaylah
Dat is inderdaad ook een optie.. maar eigenlijk wilde we gewoon 1 top dagje ...
Jaaaa dat zou idd het beste zijn geweest, maar ja dan kom je idd al snel op n zaaltje huren of n speelplek zoals jij zei, maar je weer natuurlijk niet of het open is allemaal dus vandaar dat ik het zekere voor het onzekere nam on dit geval🤭
4 jaar geleden
We hebben geen grote familie dus heb in 1x gedaan. Heb geen schoonouders meer en zo. Vriendin van mijn broer had zich voor zekerheid getest want die woont in madrid en dat vond ik erg lief van haar. Als zo doorgaat heb ik gevoel dat we volgend jaar net zo zitten.
Ik volg wel de regels qua mondkapje en zo. Heb zelf ernstig corona gehad maar wil ook leven.
Mijn oma is niet geweest die komt apart. Vond ze niet leuk maar begreep het wel
4 jaar geleden
Reactie op MommyToBeInFebruari
Jaaaa dat zou idd het beste zijn geweest, maar ja dan kom je idd al snel op ...
Ja precies, ook daarvoor ben ik aan het informeren haha... maar nu in deze tijd, dat is inderdaad de vraag.. of het wel of niet open mag he... maar anders is dat zeker een hele goede optie, in 2 verdelen...
4 jaar geleden
Onze dochter wordt de 23e 1, de oudste de 28e 4 wij vieren het in het weekend de zaterdag voor een paar vriendinnen met hun kids en huren dan een springkussen de zondag doen we dan de broers en zussen en opa en oma. Oude oma van 88 laten we apart komen..
Al die kids binnen wordt m nml ook niet 🤣🤣 voor die kleine maakt het niet zoveel uit dus vieren we het gewoon door de dag heen. Maar we vieren het wel gewoon, nu hebben we wel redelijk de ruimte dat scheelt weer 😉
4 jaar geleden
Ik wilde eerst ook een zaaltje huren omdat alleen mijn familie al 35 zijn. Maar inderdaad lastig. Een vriendin van mij had twee shifts (ochtend of middag) voor of na middag slaapje. Hierdoor was het goed te doen om afstand te houden maar zij heeft wel een groot huis.
Als er niks wijzigt rondom COVID dan denk ik dat ik alleen onze ouders, broer/ zus en twee vrienden uit nodig. Net de voorwaarde dat iedereen een zelftest doet, voldoende ventilatie en luchtreiniger met HEPA filter aan (50eu bij IKEA)
4 jaar geleden
Ik zou het in 2e delen en vooral niet teveel mensen. Buiten corona om, is het teveel prikkels voor je kleine. Hou het ook kort.
4 jaar geleden
De 23e word onze meid 1.
Op de zaterdag komen er wat vrienden en de zondag komt familie. Beide keren tussen de slaapjes door.
Wanneer iemand toch liever andere keer komt omdat hij/zij zich niet prettig voelt bij meerdere mensen in 1 huis is dat prima.
Wellicht dat we nog een zelftest doen voor de zekerheid en ik laat niemand binnen die ook maar durft te snuffen 🙈🙈🤣
Maar vieren gaan we het!
4 jaar geleden
Ik vier het op 2 dagen, tussen de slaapjes door. Zo kunnen mensen zelf kiezen welke dag, ik denk zelf dat de zondag het rustigst is. Ik ga het gewoon lekker vieren met de familie, heb te veel moeten inleveren voor die coronaregels & zijn 1e verjaardag is er niet een van.
4 jaar geleden
Ik vier het op 2 dagen, tussen de slaapjes door. Zo kunnen mensen zelf kiez ...
Nou precies dat dus!! Alle leuke feestjes zijn tijdens mijn zwangerschap door de neus geboord en amper mensen gezien in de kraamtijd. Dit ga ik echt niet overslaan.
Tel gewoon elke keer opnieuw tot 2 wanneer er iemand voor de deur staat 😉😉
4 jaar geleden
Wij gaan het niet groots vieren verder. Gewoon opa’s en oma’s en die komen gefaseerd langs over 2-3 dagen. Dit niet alleen vanwege het coronabende, maar ook gewoon mbt prikkels.
Ik zit ‘s avonds en ‘s nachts met de ellende als het overdag druk is geweest en hij gaat het later zich toch niet herinneren.
We maken er wat leuks van. Mooi taart ed, maar houden het wat in onze eigen bubbel. De rest kent ie toch ook niet goed dus ja 🤷🏻♀️
Ik ben sowieso niet van de babyshowers enzo dus dat heb ik ook niet gemist tijdens de zwangerschap of erna. Ook niet bij de vorige twee overigens hoor, zonder corona. Gewoon lekker ieder zn ding.
Ik ben van de partij als ze er zijn, heel leuk, maar niet voor mij 😬
4 jaar geleden
Nou precies dat dus!! Alle leuke feestjes zijn tijdens mijn zwangerschap do ...
Ja idd!! Ja die kraamtijd toen ook he. Ik had er ook altijd alle begrip voor, alleen nu begint het m'n strot wel uit te komen. Zijn verjaardag kan en wil ik écht niet overslaan oid.
Wie niet wil komen kan ik ook wel begrijpen, alleen is volgensmij iedereen bij ons het een beetje zat🤣🤣
4 jaar geleden
Hier al druk bezig met de uitnodiging te maken🤭 Wij doen alles in peppa pig thema (zijn lievelings)

4 jaar geleden
Wij nodigen alleen opa's, oma's ooms en tantes uit. Dit zijn er intotaal 11.
Ze zijn vrij om zelf de keus te maken of ze willen komen, we begrijpen dat ze dit evt niet willen.
Degene die komen, vragen we vooraf een zelftest te doen.
Mochten ze t vervelend vinden, doen we het in 2x.
4 jaar geleden
Ik heb een grote familie waardoor ik het persoonlijk niet verantwoord vind om iedereen op hetzelfde moment uit te nodigen. Dus ik heb ze geappt en aangegeven dat als iedereen komt het te veel is. Maar degene die echt graag willen komen, kunnen me appen en dan maak ik tijdslots. En natuurlijk de voorwaarde dat iedereen een zelftest doet van te voren conform advies van RIVM. Daarnaast verdeel ik het over twee dagen en qua vrienden nodig ik alleen onze beste vrienden uit.
4 jaar geleden
We hebben de oplossing🥳 indien mogelijk en het open mag, gaan we het in een zaal vieren 4uurtjes. Zo heeft iedereen de afstand, je kan een leuke speelhoek maken, een hoek met eten/drinken en iedereen in 1x🥰 nu nog hopen dat het mag! En anders gaan we het denkelijk in 2 daagjes doen tussen de slaapjes in 4 uurtjes.