22 Reacties

5 jaar geleden

Mn zusje heeft er pietertje van gemaakt! Maar ik vind hem nog steeds niet ouderwets, blijf pieter een leuke naam vinden!

5 jaar geleden

Ik vind Pieter ook niet ouderwets.. zeker niet als 2e naam

5 jaar geleden

Wij willen onze dochter vernoemen naar haar opa Piet omdat we onze andere dochter hebben vernoemd naar opa Alex. Iemand een meisjes versie van Piet? 😂 ik vind Pietje of Pieter trouwens echt schattig voor een jongetje !

5 jaar geleden

PIETER (heb even gegoogled) ☺️ Pieter, Piotr, Pedro, Peeter, Petar, Péter, Petr, Petre, Petrea, Petri, Petro, Petru, Petter, Piedro, Pietro, Piter, Petra, Phaedra, Phèdre, Pedrie, Phaidra, Pétra, Pedra, Petteri, Petrie, Pytter

5 jaar geleden

Reactie op isaisa

Wij willen onze dochter vernoemen naar haar opa Piet omdat we onze andere d ...
De zus van mn opa heet pietie

5 jaar geleden

Reactie op Deesjeb

Mn zusje heeft er pietertje van gemaakt! Maar ik vind hem nog steeds niet o ...
Awh pietertje is wel schattig!

5 jaar geleden

Reactie op isaisa

Wij willen onze dochter vernoemen naar haar opa Piet omdat we onze andere d ...
Ja vind het zo lastig haha en ben nogal een twijfelaar😅 Maar misschien als vrouwen versie petra?

5 jaar geleden

Reactie op Jolienn_21

PIETER (heb even gegoogled) ☺️ Pieter, Piotr, Pedro, Peeter, Petar, Péter, ...
Dankjewel!

5 jaar geleden

Reactie op Tammisch

De zus van mn opa heet pietie
Ook schattig ! 😍

5 jaar geleden

Ja vind het zo lastig haha en ben nogal een twijfelaar😅 Maar misschien a ...
Haha nee super leuk! als ik nu een zoon zou krijgen zou ik misschien wel eerste naam Pietje doen. Love it ! & Petra vind ik dan persoonlijk wel weer heel ouderwets 🙈 super lastig

5 jaar geleden

Pim!

5 jaar geleden

Reactie op MoooEm

Pim!
Die is wel leuk!

5 jaar geleden

Awh pietertje is wel schattig!
Iets minder leuk als Pietertje straks 30 is en gaat solliciteren denk ik 🤣

5 jaar geleden

Reactie op Mellow

Iets minder leuk als Pietertje straks 30 is en gaat solliciteren denk ik 🤣 ...
Dat is waar😅

5 jaar geleden

Pieter kan best toch?! Vind die verkleinwoorden niet zo: Pietje, Pietertje, etc. Maar dat is mijn mening😊

5 jaar geleden

Pia

5 jaar geleden

Pieter is een ontzettend leuke naam! De naam ‘Tren’ komt ook van Pieter, wellicht een leuk alternatief.

5 jaar geleden

Reactie op Mommy-mandela

Pieter kan best toch?! Vind die verkleinwoorden niet zo: Pietje, Pietertje, ...
Ik vind Pieter het net niet ofso, weet niet wat het is haha. (Dat is mijn mening) Maar niemand in de familie vernoemd de kids, vond het toch wel speciaal om dit te doen voor mijn enige opa 😊

5 jaar geleden

Waarom niet als 2e naam? Dus bijvoorbeeld de naam die jullie zelf willen geven gevolgd door Pieter. Onze dochter heet Mila Eveline, Eveline is de naam van de oma van mijn man die hij nooit gekend heeft. Zo is ze toch vernoemd 🙂

5 jaar geleden

Of Pete op zijn Engels? Beetje afhankelijk van wat voor soort namen je houdt natuurlijk. 😉