Via de zoek vond ik geen topic hierover. Maar we hebben gekozen voor een ‘gewone’ tas als luiertas. Hier zit dus geen verschoningsmatje bij. Wat is een compact en handig matje / etui die je los kan kopen? Aanraders of afraders?
Ik heb er een van little dutch gekocht voor in de tas. Ietwat dikker, leuk kleurtje. Een verschoningsmatje, incl vakjes voor de doekjes en een aantal luiers.
Wij hebben er 1 van Lässig. Past gemakkelijk in een tas en heeft een matje en etui. Leuke motiefjes en ik heb het idee dat hij ook wel goed schoon te maken is!
Ik twijfel om er eentje van elodie details aan te schaffen.
Deze lijkt compact en is bijna een tasje op zich, lijkt me wel handig zo.
Iemand ervaring met deze?
Ik twijfel om er eentje van elodie details aan te schaffen.
Deze lijkt comp ...
Jaa deze had ik ook gewild, maar m'n man vond hem te hysterisch :') enige waar ik bij deze bang voor was dat hij misschien wat lastiger schoon te houden is. Vrienden van ons hebben bij beide kinderen een vergelijkbare luieretui gebruikt en het stond ongeveer bovenaan hun lijstje van tips. Makkelijk voor korte bezoekjes of als je een gewone tas mee wilt nemen. Moet het zelf allemaal nog ervaren, maar zijn vaak met ze op pad en ziet er idd allemaal super handig uit!
Ik heb ook die van Lassig, erg blij mee gebruik hem nog steeds als we op pad gaan met de oudste. Die zit nog in de luiers, hij gaat dan zo in mn handtas mee.
Bij het Kruidvat zijn ze regelmatig voor heel goedkoop! Zou eerder meerdere goedkopere kopen dan een hele dure. Met een paar spuitluiers er overheen ben je blij als je een keer kan vervangen want dat krijg je toch echt niet meer goed schoon 😬🤭
Hoeveel luiers passen in die luieretui van lassig?
Ik heb een peuter die zelf zijn tas met luiers moet dragen 😉 dus dan is dat wel een mooie oplossing hoop ik .