20 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb laatst een bij ikea gevonden wel dun maar echt ideaal is ook waterproef.. dus doorlekken geen last van..

4 jaar geleden

Reactie op Elena7

Ik heb laatst een bij ikea gevonden wel dun maar echt ideaal is ook waterpr ...
Als je het op een zachte ondergrond legt no problemo, ook hadden ze maar 1 kleur en was grijs met witte stippen.. ongeveer 12 a 15 euro.
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

4 jaar geleden

Ik heb er een van de hema, die vind ik erg fijn

4 jaar geleden

Studio noos heeft heeeeele leuke matjes en etuis met teddystof 🥺

4 jaar geleden

Ik gebruik een totesavvy. Zo kan je elke normale tas een luiertas maken.

4 jaar geleden

Ik heb er een stuk of 3-4 gekocht, vrij goedkoop maar praktisch makkelijk schoon te maken. Voor in beide auto’s voor thuis, voor in m’n tas...

4 jaar geleden

Ik heb er een van little dutch gekocht voor in de tas. Ietwat dikker, leuk kleurtje. Een verschoningsmatje, incl vakjes voor de doekjes en een aantal luiers.

4 jaar geleden

Bij de kruidvat gekocht. Koop een niet te dure. Dan kun je hem een keer weggooien als ie vort heel vies is.

4 jaar geleden

Wij hebben er 1 van Lässig. Past gemakkelijk in een tas en heeft een matje en etui. Leuke motiefjes en ik heb het idee dat hij ook wel goed schoon te maken is!

4 jaar geleden

Ik twijfel om er eentje van elodie details aan te schaffen. Deze lijkt compact en is bijna een tasje op zich, lijkt me wel handig zo. Iemand ervaring met deze?

4 jaar geleden

Reactie op 83k

Ik twijfel om er eentje van elodie details aan te schaffen. Deze lijkt comp ...
Jaa deze had ik ook gewild, maar m'n man vond hem te hysterisch :') enige waar ik bij deze bang voor was dat hij misschien wat lastiger schoon te houden is. Vrienden van ons hebben bij beide kinderen een vergelijkbare luieretui gebruikt en het stond ongeveer bovenaan hun lijstje van tips. Makkelijk voor korte bezoekjes of als je een gewone tas mee wilt nemen. Moet het zelf allemaal nog ervaren, maar zijn vaak met ze op pad en ziet er idd allemaal super handig uit!

4 jaar geleden

Reactie op JS2021

Wij hebben er 1 van Lässig. Past gemakkelijk in een tas en heeft een matje ...
Deze zien er inderdaad ook heel leuk en compact uit!

4 jaar geleden

Ik heb ook die van Lassig, erg blij mee gebruik hem nog steeds als we op pad gaan met de oudste. Die zit nog in de luiers, hij gaat dan zo in mn handtas mee.

4 jaar geleden

Hi! Ik heb zelf een luiertas met verschoonmatje, maaaar zag gisteren deze leukerd op Zara Home.

4 jaar geleden

Dankjewel voor alle reacties. Die van lassig lijkt me handig! Ook afwasbaar wat een plus lijkt.

4 jaar geleden

Bij het Kruidvat zijn ze regelmatig voor heel goedkoop! Zou eerder meerdere goedkopere kopen dan een hele dure. Met een paar spuitluiers er overheen ben je blij als je een keer kan vervangen want dat krijg je toch echt niet meer goed schoon 😬🤭

4 jaar geleden

Hoeveel luiers passen in die luieretui van lassig? Ik heb een peuter die zelf zijn tas met luiers moet dragen 😉 dus dan is dat wel een mooie oplossing hoop ik .

4 jaar geleden

Hoeveel luiers passen in die luieretui van lassig? Ik heb een peuter die z ...
Ik stop er meestal 2 in maar je red het wel er nog los 2 tussen te doen. Je doet er een elastiek omheen die het sowieso bij elkaar houdt dan

4 jaar geleden

Je hebt ook pakketjes met weggooimatjes

4 jaar geleden

Reactie op rsb91

Hi! Ik heb zelf een luiertas met verschoonmatje, maaaar zag gisteren deze l ...
Superleuk!! Heb jij een link hiervan misschien? Zoek me suf maar kan hem gek genoeg niet vinden op de site...