53 Reacties
5 jaar geleden
Hoi,
Toevallig heb in hier ook een topic over geopend paar weekjes gelede . Ons zoontje had dit ook na gebruik van Davitamon op olie basis een heel ander kind opeens wij vonden die voorgeschreven 10 druppels ook best wel heel erg veel... Het is gemaakt met pinda olie en het schijnt dat veel kindjes daar niet goed tegen kunnen. Wij zijn overgestapt op het merk Bonusan dit is gemaakt op basis van olijfolie en is 1 druppel per dag voldoende sinds dat gebruik is ons zoontje weer rustig😃
5 jaar geleden
Hi! Wij zijn een tijdje geleden gestopt met de Davitamon, krampjes verdwenen heel snel! Nu gebruiken wij de druppels van Laveen, hier zit alleen vitamine D in en olijfolie! Verder niks! Hiermee zijn we 5 dagen na het stoppen van de Davitamon gestart (3dr per dag) en de krampjes zijn niet terug gekomen!
Zijn wel wat duurder maar ik heb het er hoor over!

5 jaar geleden
Zelfde hier! Afgelopen woensdag overgegaan op natuurlijke druppels d en k op waterbasis. We zien de krampjes zichtbaar afnemen en ze is veel rustiger. En vindt de druppels krijgen nu ook geen enkel probleem meer 😊
Overdag slaapt ze nu ook weer met gemak 2 tot 3 uur aan 1 stuk!
Ik zou echt proberen of druppels op waterbasis niet ook beter werken voor je kleintje!
5 jaar geleden
Ik denk persoonlijk dat dit niet met de vitamines te maken heeft.. de eerste weken met darmkrampjes en wennen aan omgeving etc etc is gewoon heel intens voor zowel de baby als de ouders.
5 jaar geleden
Reactie op Joelle123
Ik ben ook eens gestopt met de vitamine D en moet zeggen, ik zie ook echt m ...
Vitamine k zit precies het zelfde in als vitamine d van davitamon ook die pindatroep. Mijn kleine had ook last van krampjes ben toen overgestapt naar orthica dat is d en k in een en het is een stuk rustiger dus als ik jou was zou ik die een kans geven. Dan hoef je ook maar 5 druppels te geven in plaats van 15🤗
5 jaar geleden
Hier nu net die van laveen besteld. Morgen komt het binnen ben benieuwd of het wat uitmaakt!
5 jaar geleden
Reactie op Danien
Toch niet die van davitamon?
Vanaf week na de geboorte davitamon gebruikt. Nu gebruiken we essential organics
5 jaar geleden
Reactie op MomKD
Deze gebruiken wij ook, zowel bij mijn dochter als nu mijn zoon nooit probl ...
Ik ben zo blij dat we zijn overgestapt. Ze zit zoveel beter in haar velletje nu!