53 Reacties

5 jaar geleden

dit hebben wij dus ook! ik lees mee...

5 jaar geleden

Probeer het uit.

5 jaar geleden

Hoi, Toevallig heb in hier ook een topic over geopend paar weekjes gelede . Ons zoontje had dit ook na gebruik van Davitamon op olie basis een heel ander kind opeens wij vonden die voorgeschreven 10 druppels ook best wel heel erg veel... Het is gemaakt met pinda olie en het schijnt dat veel kindjes daar niet goed tegen kunnen. Wij zijn overgestapt op het merk Bonusan dit is gemaakt op basis van olijfolie en is 1 druppel per dag voldoende sinds dat gebruik is ons zoontje weer rustig😃

5 jaar geleden

Hi! Wij zijn een tijdje geleden gestopt met de Davitamon, krampjes verdwenen heel snel! Nu gebruiken wij de druppels van Laveen, hier zit alleen vitamine D in en olijfolie! Verder niks! Hiermee zijn we 5 dagen na het stoppen van de Davitamon gestart (3dr per dag) en de krampjes zijn niet terug gekomen! Zijn wel wat duurder maar ik heb het er hoor over!

5 jaar geleden

Davitamon geeft bij veel baby's klachten. Je zou Bonusan, Laveen of Orthica bijvoorbeeld eens kunnen proberen.

5 jaar geleden

Zelfde hier! Afgelopen woensdag overgegaan op natuurlijke druppels d en k op waterbasis. We zien de krampjes zichtbaar afnemen en ze is veel rustiger. En vindt de druppels krijgen nu ook geen enkel probleem meer 😊 Overdag slaapt ze nu ook weer met gemak 2 tot 3 uur aan 1 stuk! Ik zou echt proberen of druppels op waterbasis niet ook beter werken voor je kleintje!

5 jaar geleden

Ik ben ook eens gestopt met de vitamine D en moet zeggen, ik zie ook echt minder krampjes. Geldt dit ook voor de vitamine K van Davitamon? Ik ga morgen even de Orthica halen.

5 jaar geleden

Ik schrok me rot toen ik zag wat erin de vitamine D druppels van Davitamon op waterbasis zit!

5 jaar geleden

Ik denk persoonlijk dat dit niet met de vitamines te maken heeft.. de eerste weken met darmkrampjes en wennen aan omgeving etc etc is gewoon heel intens voor zowel de baby als de ouders.

5 jaar geleden

Reactie op Joelle123

Ik ben ook eens gestopt met de vitamine D en moet zeggen, ik zie ook echt m ...
Vitamine k zit precies het zelfde in als vitamine d van davitamon ook die pindatroep. Mijn kleine had ook last van krampjes ben toen overgestapt naar orthica dat is d en k in een en het is een stuk rustiger dus als ik jou was zou ik die een kans geven. Dan hoef je ook maar 5 druppels te geven in plaats van 15🤗

5 jaar geleden

Reactie op Sams123

Ik schrok me rot toen ik zag wat erin de vitamine D druppels van Davitamon ...
Mijn kraamzorg zei dat je die op olieabasis moet nemen want op waterbasis zit kankerverwekkend stofje in

5 jaar geleden

Zelfde hier! Afgelopen woensdag overgegaan op natuurlijke druppels d en k o ...
Toch niet die van davitamon?

5 jaar geleden

Hier nu net die van laveen besteld. Morgen komt het binnen ben benieuwd of het wat uitmaakt!

5 jaar geleden

Reactie op Danien

Toch niet die van davitamon?
Vanaf week na de geboorte davitamon gebruikt. Nu gebruiken we essential organics

5 jaar geleden

Vanaf week na de geboorte davitamon gebruikt. Nu gebruiken we essential org ...
Deze gebruiken wij ook, zowel bij mijn dochter als nu mijn zoon nooit problemen gehad

5 jaar geleden

Reactie op MomKD

Deze gebruiken wij ook, zowel bij mijn dochter als nu mijn zoon nooit probl ...
Ik ben zo blij dat we zijn overgestapt. Ze zit zoveel beter in haar velletje nu!

5 jaar geleden

Ik gebruik vitamine D&K van kruidvat op olie basis hier geen problemen mee van de D 6druppels en van de K 3druppels.

5 jaar geleden

Wij gebruiken die van Orthica nu een aantal dagen. Vond die een van de beste als ik ze vergelijk op internet. Davitamon hoor ik veel slechts over, maar kan per kind verschillen natuurlijk

5 jaar geleden

Reactie op Brenda92

Ik gebruik vitamine D&K van kruidvat op olie basis hier geen problemen ...
Er staat duidelijk op de verpakking 4 druppels per dag.. mag ik vragen waarom je er 6 van geeft ipv de 4 die voorgeschreven staan?

5 jaar geleden

Welke vitamine k gebruiken jullie dan???