9 Reacties

5 jaar geleden

Voor zwangere vrouwen heb je altijd een vrouwelijke controleerder die je gaat fouilleren. Zo hoef je niet door het apparaat. Dat is gewoon verboden. Geen zorgen. Het komt wel goed :)

5 jaar geleden

Hoi, Wij gaan ook met 2 weken naar Griekenland toe. Ben dan 20 weken zwanger. Griekenland is 1 van de landen waar Corona het laagst is, in Nederland zijn meer besmettingen en op de eilanden van Griekenland is helemaal geen Corona gaande vooral op het vaste land en daar kom je al niet als het goed is :) Zou me niet teveel zorgen maken denk dat je daar veiliger bent dan in NL op vakantie

5 jaar geleden

Reactie op Altay2018

Voor zwangere vrouwen heb je altijd een vrouwelijke controleerder die je ga ...
Ohjoh menen jullie dit.. wist ik niet eens wat stom ga ook vrijdag vliegen.. dat body scan apparaat?? dus moet aangeven dat ik zwanger ben bij de check

5 jaar geleden

Heb een vriendin gevraagd die security werk op Schiphol dus altijd bij de check.. zo n ouderwetse metaaldetector is een nee en die body scans op Schiphol moderne kan gewoon. Even melden dat je zwanger bent. Wij gaan ook vliegen naar Italië.. heb ook wel zoiets van nu kan het nog een keer voor het laatst samen voor een lange tijd.... lekker gaan genieten!

5 jaar geleden

Ik ben met 15 weken naar Griekenland gegaan en niks aan de hand! Mondkapje op in vliegtuig/vliegveld en ben ook gewoon door bodyscan gedaan. Google zegt dat het veilig is ;-)

5 jaar geleden

Hi MMel, Het meeste is al gezegd. Ik ben stewardess dus mocht je nog meer vragen hebben laat het me weten :-). Zorg voor een fit to fly verklaring voor je aan boord stap en zorg dat je goed drinkt en af en toe wat loopt. Je hoeft idd niet door het apparaat , dan word je gefouilleerd. Nogmaals laat me weten als ik je verdere info nodig hebt !

5 jaar geleden

De scan is ook gewoon veilig hoor, maar je kunt ook gefouilleerd worden. Ik drink altijd veel water, loop op en neer in het vliegtuig en draag vliegkousen. Even checken of je voor een vliegreis naar Griekenland momenteel een Covid-test moet laten doen?

5 jaar geleden

De scan is ook gewoon veilig hoor, maar je kunt ook gefouilleerd worden. Ik ...
Ik heb 14 jaar op Schiphol gewerkt. Maar de scan is niet veilig hoor. En je mag er gewoon voor kiezen om er langs te lopen en je te laten fouilleren.

5 jaar geleden

Reactie op Altay2018

Voor zwangere vrouwen heb je altijd een vrouwelijke controleerder die je ga ...
Verboden? Ik kreeg de optie om het gewoon te laten doen omdat het geen kwaad kon zeiden ze. Of ik kon gefouilleerd worden maar dat was niet een must (dan moest ik m’n schoenen uittrekken dat wel). Maar ik begrijp niet dat ze die scan dan toestaan als het verboden zou zijn