19 Reacties
5 jaar geleden
Nee hoor voor jezelf niet.. Maar t is ook niet heel gebruikelijk dat je partner er gaat douchen volgens mij..
Als je poliklinisch bent ga je je opfrissen en dan lekker naar huis.. Een hele uitgebreide douchebeurt wordt t niet, want je lijf is kapoet.. 🙈
En als je wel medisch bent en je zou moeten blijven ga je missch een dag of 2 later nog een x?
Mijn man is nooit gebleven, die kon lekker naar huis..
5 jaar geleden
Toevallig deze vraag vandaag gesteld aan de verloskundige. Hier liggen er gewoon handdoeken voor je klaar en hoef je niet zelf mee te nemen
5 jaar geleden
Nee joh... je hoeft sowieso bijna niks aan gebruiksspullen mee te nemen ook je kraampakket niet, je krijgt alles wat je nodig hebt in het ziekenhuis of je moet echt een sterke voorkeur hebben aan je eigen dingen voor die eerste dag(en)
5 jaar geleden
Reactie op Each2
Nee hoor voor jezelf niet.. Maar t is ook niet heel gebruikelijk dat je par ...
Hier ook idd! Mn man naar huis en ik na de bevalling snelle douche en hop de nacht ‘afmaken’ (beide nachtkindjes) en de volgende ochtend gauw naar huis en onder eigen douche 🥰
5 jaar geleden
Reactie op Each2
Nee hoor voor jezelf niet.. Maar t is ook niet heel gebruikelijk dat je par ...
Ik was medisch en moest verplicht douchen. Ik heb idd nog nooit gehoord dat iemands partner gaat douchen. Me man had wel schone kleren mee en mocht zich ff opfrissen, maar douchen? 😂
5 jaar geleden
Reactie op Rossita
Heb een beetje hetzelfde probleem met mijn badjas. Ik moet na de geboorte m ...
Zou hem lekker thuis laten, op je kamer heb je de toilet en je hoeft de gang niet op. De temperatuur is warm op je kamer en voor dat kleine stukje naar toilet zou ik hem niet aan doen en meer kans dat hij door het vloeien vies wordt
5 jaar geleden
Als je medisch bent moet je verplicht douchen. Je bent ook medisch als je ruggenprik heb gehad. Dit omdat ze willen weten of alles goed met je gaat, net als plassen 😅
Handdoeken hebben ze op je kamer net als badschuim (dat was bij ons wel zwitsal).
Partner mocht ook douchen, maar die zei ik doe het lekker thuis.
Badkamer en toilet zit op je eigen kamer, badjas is in mijn ogen niet nodig. Ennuh schaamte ben je toch al voorbij want ze hebben je al geregeld (bijna) naakt gezien.
Dit is in Nederland.
5 jaar geleden
Ik heb 4 dagen in het ziekenhuis gelegen na de bevalling. Had een badjas bij me, maar niet aangehad. Je gaat hem niet nodig hebben.
5 jaar geleden
Wij moeten er ook zelf meebrengen (in België). Ik neem 1 mee in de koffer en leg er enkele in de koffer van de auto. Kan m’n man die vervangen indien nodig. Zo is m’n koffer niet volledig gevuld met enkel handdoeken.
5 jaar geleden
Ik werk in het ziekenhuis en je krijgt als patiënt en aanhang gewoon handdoeken / washandje! Zeep/tandenborstel geven wij ook altijd als patiënten dat niet bij zich hebben door bijv een spoed opname 😃