28 Reacties
5 jaar geleden
Ik neem 1 nachthemd mee voor tijdens de bevalling. En 1 pyjama voor als ik moet blijven. Ik ben zelf altijd pyjamas gewend.
5 jaar geleden
Goeie vraag ik sta ook op punt vandaag mijn koffer in te pakken 🙈.
Ik neem er voor de zekerheid 3 mee, mocht ik na de bevalling horen dat ik moet blijven dan kan ik hopelijk douchen of opfrissen en een schone pyjama aan, misschien de volgende ochtend ook nog en als het echt zo is dat ik nog moet blijven heb ik er altijd nog eentje extra. En 1 kleding setje in wat ik terug naar huis wil
5 jaar geleden
Ik neem één nachthemd mee voor tijdens de bevalling. En voor na de bevalling heb ik een zwangerschaps “joggingpak/pyjama”
5 jaar geleden
Ik moet sws 2 a 3 dagen blijven ivm keizersnede. En neem 2 t-shirts en pyjamabroeken mee en een nachtjapon. Heb liever teveel mee dan te weinig. Daarnaast ook gewoon leggings/joggingbroek enzovoorts
5 jaar geleden
Ik heb 1 zwangerschaps pyjama en 1 gewone pyjama/joggingpak die lekker rekbaar is.
Ik moet sowieso 2 dagen in het ziekenhuis blijven
5 jaar geleden
Ik had netjes de standaard lijsten gevolgd en dat ingepakt. Heb het meeste niet gebruikt. Ben bevallen in een nachthemd en heb na t douchen een joggingbroek schone onderbroek en sokken, voedings bh en los voedings shirt aangetrokken met een vest eroverheen. Heb wel genoten van mijn rolletje dextro voor tijdens het persen en een flesje water met drink dop. Je krijgt een hele droge keel van het persen 😉
5 jaar geleden
Ik heb 1 nachthemd voor tijdens het bevallen, 1 pyjama (strech broek en top met lange mouwen) voor na de bevalling en 1 joggingspak om naar huis te gaan ingepakt.
5 jaar geleden
Ik heb 1 topje om in te bevallen en 1 nachthemd. Pyjama met broek vind ik niet handig. Mocht ik in de nacht nog de katheter hebben, dat was bij de eerste wel namelijk
5 jaar geleden
Ik heb 1 topje om in te bevallen en 1 nachthemd. Pyjama met broek vind ik n ...
En 1 joggingpak
5 jaar geleden
Ik had 2 nachtjaponnen met knoopjes voor de borst. Dan hoef je niet elke keer je kleding uit om te voeden, als je borstvoeding geeft. En gezien ik onverwachts 3 dagen in het zh moest blijven, was ik blij dat ik er 2 had, zodat ik na 2 dagen even een schone aan kon doen.
5 jaar geleden
Ik had 2 nachtjaponnen met knoopjes voor de borst. Dan hoef je niet elke ke ...
Heb ik ook, lange nachthemden van dunne stof die helemaal open kunnen geknoopt
5 jaar geleden
Ik heb toch maar het "bevaljurkje" aangeschaft , verder heb ik nog een tshirt en een hempdje mee, en een lang shirt met legging voor naar huis of ook als pyama ligt eraan hoe lang we moeten blijven.