28 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb er 2 een met een korte mouw, en een lange flanellen voor na de bevalling. Dit ook omdat wij ong. 12uurtjes moeten blijven

5 jaar geleden

Ik neem 1 nachthemd mee voor tijdens de bevalling. En 1 pyjama voor als ik moet blijven. Ik ben zelf altijd pyjamas gewend.

5 jaar geleden

Goeie vraag ik sta ook op punt vandaag mijn koffer in te pakken 🙈. Ik neem er voor de zekerheid 3 mee, mocht ik na de bevalling horen dat ik moet blijven dan kan ik hopelijk douchen of opfrissen en een schone pyjama aan, misschien de volgende ochtend ook nog en als het echt zo is dat ik nog moet blijven heb ik er altijd nog eentje extra. En 1 kleding setje in wat ik terug naar huis wil

5 jaar geleden

Ik neem één nachthemd mee voor tijdens de bevalling. En voor na de bevalling heb ik een zwangerschaps “joggingpak/pyjama”

5 jaar geleden

Ik moet sws 2 a 3 dagen blijven ivm keizersnede. En neem 2 t-shirts en pyjamabroeken mee en een nachtjapon. Heb liever teveel mee dan te weinig. Daarnaast ook gewoon leggings/joggingbroek enzovoorts

5 jaar geleden

Ik heb 1 zwangerschaps pyjama en 1 gewone pyjama/joggingpak die lekker rekbaar is. Ik moet sowieso 2 dagen in het ziekenhuis blijven

5 jaar geleden

Ik had netjes de standaard lijsten gevolgd en dat ingepakt. Heb het meeste niet gebruikt. Ben bevallen in een nachthemd en heb na t douchen een joggingbroek schone onderbroek en sokken, voedings bh en los voedings shirt aangetrokken met een vest eroverheen. Heb wel genoten van mijn rolletje dextro voor tijdens het persen en een flesje water met drink dop. Je krijgt een hele droge keel van het persen 😉

5 jaar geleden

Reactie op Celiie

Ik had netjes de standaard lijsten gevolgd en dat ingepakt. Heb het meeste ...
*Ik vond douche slippers wel heel fijn en voor de rest liep ik op sokken

5 jaar geleden

1 top 1 broek . Ben ik de enige die hier niet zoveel om geeft😅 zie wel hoor..

5 jaar geleden

Ik slaap nooit in een pyjama.. hmm 🤔 denk gewoon een groot shirt ofzo

5 jaar geleden

Ik heb 1 nachthemd voor tijdens het bevallen, 1 pyjama (strech broek en top met lange mouwen) voor na de bevalling en 1 joggingspak om naar huis te gaan ingepakt.

5 jaar geleden

Ik heb 1 topje om in te bevallen en 1 nachthemd. Pyjama met broek vind ik niet handig. Mocht ik in de nacht nog de katheter hebben, dat was bij de eerste wel namelijk

5 jaar geleden

Ik heb 1 topje om in te bevallen en 1 nachthemd. Pyjama met broek vind ik n ...
En 1 joggingpak

5 jaar geleden

Ik had 2 nachtjaponnen met knoopjes voor de borst. Dan hoef je niet elke keer je kleding uit om te voeden, als je borstvoeding geeft. En gezien ik onverwachts 3 dagen in het zh moest blijven, was ik blij dat ik er 2 had, zodat ik na 2 dagen even een schone aan kon doen.

VRIEND

5 jaar geleden

Ik heb een t shirt voor tijdens de bevalling, een nachthemd en een huispak achtig iets om in naar huis te gaan...

5 jaar geleden

Ik had 2 nachtjaponnen met knoopjes voor de borst. Dan hoef je niet elke ke ...
Heb ik ook, lange nachthemden van dunne stof die helemaal open kunnen geknoopt

5 jaar geleden

Ik heb er 3 in zitten en trui en broek voor als ik naar huis ga

5 jaar geleden

Reactie op Ptrs28

Ik heb een t shirt voor tijdens de bevalling, een nachthemd en een huispak ...
Precies dit heb ik! 😆

5 jaar geleden

Ik heb 2 shirtjes voor tijdens de bevalling en 1 nachthemd voor erna.

5 jaar geleden

Ik heb toch maar het "bevaljurkje" aangeschaft , verder heb ik nog een tshirt en een hempdje mee, en een lang shirt met legging voor naar huis of ook als pyama ligt eraan hoe lang we moeten blijven.