8 Reacties
5 jaar geleden
Ik heb deze en heb er veel baat bij. Wat mij ook helpt is onder het matras kussen leggen zodat voeteneind omhoog zit. Verder genoeg drinken om het vocht af te voeren. En een goede afwisseling tussen lopen en beentjes omhoog. Door beweging pompen de spieren het vocht ook weer weg.

5 jaar geleden
ik kan al sinds 15 weken al geen normale schoenen meer aantrekken, ik heb hele zomer door gebracht met slippers van me man, en winter nu met neppe uggs 2maten groter dan die ik normaal heb.. komt door vocht ik pas me eigen schoenen niet..
5 jaar geleden
Ik ga ook steunkousen laten aanmeten, heb van die steunkousen gekocht maar die zaten mij toch niet goed en zakte steeds af 😩
5 jaar geleden
Ik heb ze van Stox Energy. Kreeg via ING een leuke korting. Ze werken echt! Het aandoen is wel stom; maar dat heb je met al die sokken. Misschien een idee om de ING winkeltje te controleren of die korting er nog is / op marktplaats kijken. Scheelde enorm!
5 jaar geleden
Reactie op savenguus
Ik kan alleen niet zien waar je dit koopt? Kruidvat of zo? Moet zeggen heb ...
Je hebt meerdere maten hoor ik heb zelf de maat 36 tot 42. Ik heb via de site lucovitaal. Kruidvat etc is uit assortiment. Normaal zijn ze €20,99 per paar nu €6,99. Had al zoveel geprobeerd maar deze helpen mij het beste
5 jaar geleden
Ik heb medische steunkousen via de huisarts vergoed, die helpen daar wel goed voor. Probeer ook echt heel veel te blijven drinken ondanks het vocht