10 Reacties

3 jaar geleden

Ik ook. Slippers zitten mega strak

3 jaar geleden

Ik ben ook bijna 12 weken en merk ook wat stijfheid in handen en enkels, komt ook door vocht denk ik. Nog niet opgezwollen maar dat komt vast ook nog 😅

3 jaar geleden

Ja joh ik ook! Mn eerste is in juli geboren en nu dacht ik: januari is misschien een vreselijke maand om geboren te worden maar ik zit iig niet met ak dat vocht. Nou niet dus alles is groter. Hoofd, armen, vingers en voeten. Nouja loopt ook wel weer los maar echt fijn is t niet idd. Voel mij ook echt ‘dik’

3 jaar geleden

Ik had het ook maar ik ga nu twee keer in de maand te masseren en dat helpt enorm. Echt een aanrader !

3 jaar geleden

Zo, ik heb ook last van vocht.. Mijn ringen zitten veel strakker, bollere kop ... Drink genoeg de gehele dag, maar plas amper. Merk zodra het afkoelt in de avond ik meer moet plassen. Hoop dat het toch snel klaar is met dat vocht!

3 jaar geleden

Hier ook, woensdag met de warmte gewerkt en thuis zei ik ik tegen mijn man: ik ben tijdens het werken ergens mijn enkels verloren was helemaal dik geworden van vocht, gelukkig de dag erna weg getrokken maar eind van de dag weer geen enkels over. Ik voel het ook in mijn vingers.

3 jaar geleden

Ik kreeg zelfs mijn uggs niet meer aan... en die soort zonder bont... en dit was zelfs in de winter😔

3 jaar geleden

Mijn vader kreeg mijn benen in de gaten vandaag en hem viel het op dat 1 been wel enorm gezwollen was. Ik vond al wel dat ze dikker leken .. zou dat vocht kunnen zijn? In ben nu 20 weken

3 jaar geleden

Reactie op Nencke

Mijn vader kreeg mijn benen in de gaten vandaag en hem viel het op dat 1 be ...
Herkenbaar, ik had het vorige week. Veel gezeten, in de auto en op het werk. Iedere avond wel iets verdikking in de onderbenen en enkels. Is wel in de ochtend weer weg.

3 jaar geleden

Reactie op Nencke

Mijn vader kreeg mijn benen in de gaten vandaag en hem viel het op dat 1 be ...
Als het alleen 1 been is kan het ook Trombosebeen zijn. Als t nog is zou ik daarmee even naar de huisarts gaan...