23 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb voedingsbhs van de h&m en van de Lidl. Nooit advies gevraagd. Vorige keer waren die prima en ga ze over paar weken ook weer gebruiken

5 jaar geleden

Ik heb de mijne een tijdje terug gekocht op de lidl online shop . Gewoon mijn eigen maat besteld . Super tevreden van , zitten echt gemakkelijk .

5 jaar geleden

Je kan gewoon advies krijgen. Je kan bellen/mailen met je wensen en je maten. Dan helpen ze je!

5 jaar geleden

Welke maat heb je? Misschien kunnen wij je adviseren :-) en veel webshops hebben wel een telefoonnummer dat je kunt bellen voor advies.

5 jaar geleden

https://www.prenatal.nl/kleding-voor-mama/zwangerschaps-kleding/voedingskleding/ Ik heb deze bij mijn vorige kindje gehad en daar was ik superblij mee. Heb er nu nog een extra gekocht. Heb wat grotere borsten (ook voor de zwangerschap 😉) en geeft goede ondersteuning. Heb ik destijds in een speciaalzaak gekocht.

5 jaar geleden

Carriwell meegroei- en voedingsbh Padded (zie dat je specifiek aan deze bh gelinkt wordt via de link)

5 jaar geleden

Reactie op Marloes2506

Carriwell meegroei- en voedingsbh Padded (zie dat je specifiek aan deze bh ...
Heb je dan gewoon je eigen maat genomen of eentje groter? Ik had deze ook gekocht in het hele begin van m’n zwangerschap en hij zit nu inmiddels veeeel te strak🙈

5 jaar geleden

Heb van de week bij Prénatal besteld en wilde precies mijn eigen maat bestellen. Maar op andere sites zag ik staan dat je beter een cup groter kan nemen, door stuwing zouden je borsten groter of meer spanning kunnen hebben. En met een grotere cup heb je ook ruimte voor de zoogkompressen. Heb dus dezelfde omvang aangehouden maar de cup 1 maat groter genomen. Hoop volgende week de bh's te kunnen passen

5 jaar geleden

Reactie op bsanne

Heb je dan gewoon je eigen maat genomen of eentje groter? Ik had deze ook g ...
Ik heb inderdaad 1 maat groter genomen.

5 jaar geleden

Reactie op Malouvr

Welke maat heb je? Misschien kunnen wij je adviseren :-) en veel webshops h ...
Ik draag op dit moment bhs maat 80D. Ik ben niet zo van het online shoppen, dus vandaar mijn onzekerheid over het aanschaffen van een juiste bh.

5 jaar geleden

Reactie op Kimmiejkim

Ik draag op dit moment bhs maat 80D. Ik ben niet zo van het online shoppen, ...
Ik draag normaal 85D en maat XL van de hieronder geposte BH zat bij mij perfect.

5 jaar geleden

Ik heb een aantal van deze: https://www.prenatal.nl/kleding-voor-mama/lingerie/ Die zijn heel zacht en stretchy, groeien goed mee met mijn borsten :)

5 jaar geleden

Ik draag ze al een hele tijd tijdens de zwangerschap omdat ik de beugels van mijn gewone bh’s niet meer kon verdragen. Maat is hetzelfde gebleven. Maar ik heb ze bij de Hunkemöller online besteld. Laatst nog een paar extra besteld. Gewoon mijn eigen maat. Die dingen zijn zo flexibel. Ik vind die van de Hunkemöller wel heel prettig en niet zo prijzig.

5 jaar geleden

Ik heb een grote maat (75I op moment😭) en ik vind Anita heerlijk zitten. Niet voorgevormd, wel met beugel. Die van Bonprix hoor ik ook goede verhalen over. Je borsten groeien nog wel met stuwing straks, dus liever iets ruimer kopen. Na een paar weken worden ze ook weer wat kleiner. Ik zou vooral voor deze periode en de periode vlak na je bevalling niet teveel geld uitgeven aan beha's omdat je maat steeds wisselt. Tenzij je een fijne meegroei kan vinden!

5 jaar geleden

Ik vind het knap dat jullie weten wat je maar is. Ik vond het al een heel gedoe een bh te vinden voor tijdens de zwangerschap, mijn borsten zijn niks meer met wat het was. Dus ik heb toen maar gedacht de voedingsbhs na de geboorte te bestellen want ik weet niet hoe erg ze nog groeien.

5 jaar geleden

Ik heb 85E en heb de bonprix zonder beugel voor de eerste week(en) gekocht maar dan 1 omvang maatje groter (90) . Dit werd in de reviews geadviseerd en klopte wel. Voor daarna Zweer ik ook bij beugel bh’s van Anita.

5 jaar geleden

Oh en ik heb ook bij bonprix van die verstel stukje gekocht waarmee je omvang eventueel nog wat groter kan maken

5 jaar geleden

Dit was een tip van mijn schoonzus.. Zit idd heerlijk! Had er 2 besteld 1 teruggestuurd voor de maat. (Zalando)

5 jaar geleden

Helaas nog steeds geen voeding bh gekocht. Ik heb er nu 1 die ik in het begin al gekocht had, maar toen ik die kocht had ik er al 1 die bij het plastic knapte toen ik hem wilde passen, hierdoor durf ik dus niet online te kopen omdat ze allemaal van die plasticjes hebben.. 😓

5 jaar geleden

Ik heb draag 85E. Heb van de H&M voedingsbh’s maat L gekocht. Zit echt heerlijk! Beter dan degene die ik van Hunkemöller heb.