14 Reacties
5 jaar geleden
Ik heb een soort dezelfde stoel op de babykamer. Zoon nu 17 maanden en ik en mijn arm leven nog steeds 😉.
Ik zou het gewoon proberen, kun je altijd nog iets anders kopen mocht het niet bevallen. De nachtvoeding is ook de eerste voeding die er afgaat.
5 jaar geleden
Het is natuurlijk geen noodzaak, je kunt aanschaffen wat je zelf graag wilt hebben. Maar als voedingsstoel is een armleuning wel makkelijk om op te leunen. Ook zou ik voor een voedingsstoel iets met een hogere rugleuning nemen met een hoofdsteun zodat je er echt in kunt relaxen.
De stoel die jij hebt is schattig, maar qua voeden kun je dan net zo goed op de bank gaan zitten waarschijnlijk wat natuurlijk ook prima is. Niet iedereen heeft (het geld en de ruimte voor) een voedingsstoel 🤷♀️😋
5 jaar geleden
Ik heb een schommelstoel die vooral heel leuk is, maar helaas te laag voor de eerste welen na de bevalling. Wel met armleuning, maar geen hoge rugleuning waardoor ik mijn hoofd niet naar achteren kan doen. Ik loste dat op door de stoel tegen de muur neer te zetten met een stoel achter mijn hoofd. Een armleuning is wat mij betreft een must. Maar wellicht kun je het oplossen met een goede voedingskussen.
5 jaar geleden
Reactie op tweedeopkomst
Ik heb een schommelstoel die vooral heel leuk is, maar helaas te laag voor ...
Met een kussen achter mijn hoofd bedoel ik uiteraard*
5 jaar geleden
Ik had nooit armsteun en m’n armen waren elke keer erg verkrampt. Ik ga dat dit maal anders doen.
5 jaar geleden
Reactie op myrnav
Ik wilde perse met armleuningen. Schommel was een pré. Ik vond deze. De mee ...

Ik heb deze stoel ook! Ik vind hem heerlijk zitten! Val bijna zelf in slaap😜