22 Reacties
5 jaar geleden
Tijdens de zwangerschap zou ik idd geen nieuwe schoenen kopen, zeker al geen dure. Voorheen had ik meestal maat 37, maar tijdens en na mijn eerste zwangerschap pasten al mijn schoenen niet meer. Alles weg moeten doen en 38 moeten kopen.
Vooral in de laatste maanden van je zwangerschap ga je het merken. Dit komt doordat je voeten iets kunnen doorzakken door het gewicht.
5 jaar geleden
Tijdens de zwangerschap van de eerste niet, na de bevalling viel het me ineens op. Hele maat groter
5 jaar geleden
Ik heb inderdaad tijdens mijn eerste zwangerschap gemerkt dat mijn voeten groter waren maar dacht dat dit kwam door vocht. Was hoogzwanger tijdens de zomer en in september bevallen. Echter na de zwangerschap wel weer dunne voeten maar inderdaad iets groter.. halve maat ongeveer
5 jaar geleden
Mijn moeder zei dat ook dat ze dat had na haar twee zwangerschappen, een maat groter
5 jaar geleden
Daar heb ik pas net van gehoord, een vriendin heeft door de zwangerschap ineens anderhalve maat grotere voeten! Die moet allemaal nieuwe schoenen kopen 馃ゴ Zij was wel erg veel aangekomen door de zwangerschap en door dat extra gewicht zijn haar voeten zegmaar een beetje doorgezakt.
5 jaar geleden
Geen maat groter maar sommige schoenen zaten na mijn zwangerschap niet lekker meer. En mijn hakken dat was helemaal verschrikkelijk die kan ik niet meer meer aan 馃檲
5 jaar geleden
Ooo ik hoop z贸 hard van niet! Heb maat 45! Zou betekenen dat ik ook bij speciaalzaken niet meer terecht kan 馃槱