22 Reacties

5 jaar geleden

Ik wel helaas, van maatje 37 naar 38 bij ons 1e kindje 馃槒

5 jaar geleden

Oh ik hoop van niet. Ik heb nu al een 42

5 jaar geleden

Zwanger van nr 4, nergens last van gehad, geen groeiende voeten. Niemand van onze familie馃

5 jaar geleden

Tijdens de zwangerschap zou ik idd geen nieuwe schoenen kopen, zeker al geen dure. Voorheen had ik meestal maat 37, maar tijdens en na mijn eerste zwangerschap pasten al mijn schoenen niet meer. Alles weg moeten doen en 38 moeten kopen. Vooral in de laatste maanden van je zwangerschap ga je het merken. Dit komt doordat je voeten iets kunnen doorzakken door het gewicht.

5 jaar geleden

Ik hoop het! Maar na 2 kids gewoon mijn eigen kleine mini voeten hoor. Zou nr 3 me een maatje groter schenken?!

5 jaar geleden

Tijdens de zwangerschap van de eerste niet, na de bevalling viel het me ineens op. Hele maat groter

5 jaar geleden

Ik geen last van.. nu zwanger van nr 4

5 jaar geleden

Ik heb inderdaad tijdens mijn eerste zwangerschap gemerkt dat mijn voeten groter waren maar dacht dat dit kwam door vocht. Was hoogzwanger tijdens de zomer en in september bevallen. Echter na de zwangerschap wel weer dunne voeten maar inderdaad iets groter.. halve maat ongeveer

5 jaar geleden

Ik heb maar 36,5 dus gelukkig nog wat marge pfffiew

5 jaar geleden

Ja,helaas...Volgens mij groeien je voeten niet zozeer maar worden ze platter (onder invloed van hormonen en gewicht misschien?)

5 jaar geleden

Niet wetenschappelijk onderbouwd maar bij elke zwangerschap zijn die van mij gegroeid 馃檭

5 jaar geleden

Ik hoop echt dat dit me bespaart blijft... heb echt afgelopen jaarwisseling de mooiste zomer hakjes ever gescoord in mijn verrassings reis naar New York en o wee als ik ze dan dus niet meer pas! 馃檲馃馃槀

5 jaar geleden

Mijn moeder zei dat ook dat ze dat had na haar twee zwangerschappen, een maat groter
Daar heb ik pas net van gehoord, een vriendin heeft door de zwangerschap ineens anderhalve maat grotere voeten! Die moet allemaal nieuwe schoenen kopen 馃ゴ Zij was wel erg veel aangekomen door de zwangerschap en door dat extra gewicht zijn haar voeten zegmaar een beetje doorgezakt.

5 jaar geleden

Is het blijvend? 馃檲

5 jaar geleden

Geen last van gehad bij de 1e. Nu hopelijk bij de 2e ook niet.

5 jaar geleden

Ik helaas wel,,hoop dat het nu niet weer gebeurt

5 jaar geleden

Een vriendin van mij heeft ook een maat groter in voeten en dat is gebleven

5 jaar geleden

Geen maat groter maar sommige schoenen zaten na mijn zwangerschap niet lekker meer. En mijn hakken dat was helemaal verschrikkelijk die kan ik niet meer meer aan 馃檲

5 jaar geleden

Ooo ik hoop z贸 hard van niet! Heb maat 45! Zou betekenen dat ik ook bij speciaalzaken niet meer terecht kan 馃槱