11 Reacties

5 jaar geleden

Ik handbal ook nog steeds. Geen wedstrijden, omdat handbal nogal fysiek is. Bij de training pas ik de oefeningen voor mijzelf soms aan. Maar als je het leuk vind dus gewoon blijven doen!

5 jaar geleden

Ik ben nu 18+5, en heb gisteren alleen nog wat ingespeeld. Ben spelverdeler en voelde bij snelle bewegingen toch flink mijn banden. Ben nu dus gestopt 🙁. Door vakantie en corona heb ik ook vanaf februari niet meer gevolleybald. Ik denk dat ik daarom nu ook al last heb 🙁. Als je fit bent en voorzichtig bent met duiken en zo kun je denk ik doorgaan tot je echt veel merkt van je banden. Doen wat zelf goed voelt!

5 jaar geleden

Ik heb het tot 24 weken gedaan bij mijn eerste zwangerschap. Volleybal nu zo'n 20 jaar denk ik.. Maar ben dit jaar niet gestart.. Vanwege corona vind ik het risico echt veel te groot.

5 jaar geleden

Doen wat goed voelt, als je last krijgt zal ik het wat rustiger aan doen. Ik voetbal en hier ben ik wel mee gestopt dit seizoen.

5 jaar geleden

Ik zou vooral aanhouden wat goed voelt en zorgen dat je jezelf niet helemaal uitput of oververhit. Ik bootcamp nog 2x per week, incl heuvels rennen, jumping jacks etc. Met de trainers over gehad, maar zij zien er ook geen problemen mee. Moet vooral mijzelf in de gaten houden

5 jaar geleden

Ik zou me niet eens als 1e druk maken om banden maar wel om mogelijk harde ballen in je buik. Misschien even bij je vk checken?

5 jaar geleden

Ik ben niet gestart met het seizoen. Zelf te moe en voel mijn lijf al teveel mee te blijven op het niveau van mijn team. Dan voelt het voor mij alsof ik de trainingen ophoud. Doe wat voor jou goed voelt en check even bij de verloskundige of volleybal bij de sporten hoort die afgeraden worden.

5 jaar geleden

Ik volleybal nog wel. Afgelopen zaterdag wel de laatste wedstrijd van de voorbereiding gehad. Ik ben nu 19 weken en voel me helemaal goed. Zelf heb ik ook door gevolleybald in de zomer op het zand, dus voor mij was de start in de zaal niet zo’n probleem. Ik heb ervoor gekozen vanaf nu alleen door te trainen en geen wedstrijden meer te spelen ivm het duiken en ik niet voor alle ballen meer ga. Verder doe ik gewoon lekker zo lang mogelijk mee het kan en het goed voelt!

5 jaar geleden

Ik doe wel een heel andere sport (ultimate frisbee), maar denk dat het hetzelfde werkt. Kijk wat lukt en doe dat lekker. Ik doe nu halve trainingen en gewoon rustig aan. Inderdaad niet meer vol voor alles gaan, maar doen wat goed voelt :)

5 jaar geleden

De gynaecoloog heeft gezegd dat ik dat mag blijven doen, maar dat ik enkel moet oppassen met naar de grond te duiken en tegen elkaar botsen... Ze zegt dat het na een tijd wel vervelend kan voelen als ik te hard rek, maar dat het geen kwaad kan en dat ik vooral naar mezelf moet luisteren. En momenteel gaat alles nog goed. Dus ik blijf ook verder doen. Ik ben nu 18w4d

vorig jaar

Hoi, hoi. Ik weet dat deze topic van 4 jaar geleden is maar wil toch proberen. 😂 Mijn vriend en ik zijn bezig met onze kinderwens (hopelijk is het ons snel gegund) 🤞🏼. Mijn vraag is… heb vroeger volleyball in school gespeeld, niet professioneel, gewoon voor de gezelligheid. Heb jaren lang niks meer gedaan. Nu, ben ik dus er naar toen om weer te gaan spelen, gewoon één keer in de week, geen druk, gewoon voor de leuk. Kan dit allemaal kwaad? Wat als ik straks toch zwanger ben? Moet ik er mee stoppen?