70 Reacties

3 jaar geleden

Ik ben Shilani. Ben 37jaar. Ben 25augsutus getrouwd. Dus dit jaar 3mooie jaren. Zelf ben ik zwanger van ons eerste pruts. Ben komende zondag 13weken zwanger. En maandag heb ik een afspraak voor de nip test. Ben uitgerekend 14 februari. We wonen in Belgiē.

3 jaar geleden

Hoi Tara! Ik ben Ella, 32 jaar en zwanger van ons 2e kindje.. Eerste zwangerschap was bijna direct raak, 2e ook maar helaas na 8 weken een miskraam.. Daarna volgde een lange tijd wachten zonder medische oorzaak.. (+1,5jr) En nu dus eindelijk weer zwanger! :) Ben zondag 11 weken en heb dinsdag de termijn echo.. Uitgerekende datum staat nu op 28 februari. Vanwege de miskraam gaan we het pas na de termijnecho vertellen aan vrienden en familie.. Heb er nu al zin in! We zijn juist nu helemaal uit de baby modus dus zal best wennen worden weer 😂 m'n dochter is 3, slaapt in een groot bed, geen luiers meer, eet mee.. Als de baby er is zal ze 4 zijn en net naar de basisschool :)

VRIEND

3 jaar geleden

Ik ben Larissa, 23 jaar oud. Bijna 4,5 jaar samen met mijn partner (25 jaar). Zwanger van ons eerste kindje, op dit moment 13 weken en 6 dagen zwanger. Volgende week donderdag echo voor het geslachtsbepaling, super spannend! Vanaf moment één al het gevoel dat het een jongen word, benieuwd of mijn gevoel ook gelijk heeft! Ik ben uitgerekend op 5 februari 2021.

3 jaar geleden

Hoi hoi ik ben Celine. Ik ben 26 jaar oud (bijna 27) en nu 15 weken zwanger van ons eerste kindje. Ik ben afgelopen februari (02-02-2020) getrouwd met mijn man Jaume. Hij is Spaans en we trouwden in Fins Lapland want we wilden graag sneeuw. Ik heb altijd het idee gehad dat mijn eerste kindje een jongetje zou worden waarom weet ik niet. Afgelopen maandag hebben wij te horen gekregen dat wij idd een zoontje mogen verwelkomen en ik ben in de wolken! 💙 15 augustus hebben we een soort baby party met gender reveal met een klein intiem clubje van enkele vrienden en familieleden die ons dicht aan het hart staan. Verder mag ik mij gelukkig prijzen dat de misselijkheid mij bespaart is gebleven en ik me vrij goed voel. Als huisdieren hebben wij 2 egels in huis (ik weet het, apart 😅😉🤣) en zij lijken ook minder snel hun stekels op te zetten sinds ik in verwachting ben.

3 jaar geleden

Ha wat leuk, ik ben Suzanne en nu 30 jaar en in verwachting van ons eerste kindje. Ik woon samen met mijn vriend in Ridderkerk. We zouden eigenlijk 1 mei trouwen in het buitenland maar helaas ging dit niet door. Nu nog even in dubio of we toch even snel in NL trouwen en dan later nog onze ceremonie aan het strand doen. We hebben nu 1 Ragdoll kat van 7 maanden en krijgen in september onze tweede kitten. Ik werk als Social worker en fotograaf. Straks even zien hoe het te combineren is. Ik dacht altijd ik krijg een meisje, toen ik zwanger was sterk het gevoel van een jongen en nu denk ik toch een meisje 😂 Ik ben uitgerekend op 23 februari en heb nog niks gekocht 😆 begin het nu langzaam tegen steeds meer mensen te vertellen. Super leuk om er zo mee bezig te zijn

VRIEND

3 jaar geleden

Hoi! Ik ben Marina, ik ben 41 jaar. Wij hebben een zoon van 16 en een dochter van 13, bijna 14 jaar. Deze zwangerschap kwam als een complete verrassing, mijn man en ik moeten nog steeds een beetje aan het idee wennen, dat er straks weer een kleintje is. Maar we zijn er dolgelukkig mee!!! De kinderen vinden het ook erg leuk en waren blij verrast met het feit dat zij een klein broertje of zusje krijgen. Ik werk in de zorg en woon in Amsterdam.

3 jaar geleden

Haaaai, leuk idee :) Ik ben Sam, 32 jaar oud en ben nu 11 weken zwanger van mijn 2e kindje na eerst 2 miskramen te hebben gehad. Gelukkig gaat alles nu goed en voel me vrij beroerd.. (klinkt stom en hoe gek ik er ook van word, voor mij ergens ook wel een geruststelling) Ik woon samen met mijn vriend en mijn dochter van 10 uit een eerdere relatie. Daarnaast lopen hier nog een herder, een chihuahua, 2 htk katten en 1 noorse boskat rond Het is de bedoeling dat wij 13 november gaan trouwen, mits corona geen roet in het eten gooit.. Ik ben 24 februari uitgerekend maar sta onder extra controle omdat ik bij mijn dochter diabetes had. Mocht dat nu weer zo zijn, is de kans groot dat ik met 37 weken ingeleid ga worden, maar dat zien we tegen die tijd wel

3 jaar geleden

Ik ben Fiona, 25 jaar oud. Samenwonend maar nog niet getrouwd staat wel op planning 😁 Op 22 maart is ons zoontje Noël geboren en overleden, toen was ik 22 weken zwanger. Momenteel 14 weken zwanger van ons 2e kindje met een cerclage. Maandag weten we het geslacht en dan vertellen wij ook de naam aan iedereen🥰

3 jaar geleden

Reactie op Shilani

Ik ben Shilani. Ben 37jaar. Ben 25augsutus getrouwd. Dus dit jaar 3mooie ja ...
Leuk! Wij zijn exact even lang zwanger! 😁 Ik heb morgen de Nipt! Zo spannend inderdaad!!

3 jaar geleden

Hey Tara, Wat een leuk idee dit voorstelrondje! Ik ben Roos, 28 jaar en 10 jaar samen met mijn vriend. We hebben sinds kort een huis gekocht in Uithoorn. 3 februari verwachten wij ons eerste kindje. Heel spannend allemaal. Ik ben 14 weken zwanger. We weten nog niet wat het is💗💙. Maar onze moeders denken allebei dat het een jongen is. Nog geen pretecho gepland, maar we zitten er steeds meer over na te denken. De 20 weken echo lijkt en is nog zo ver weg. Ps. De foto die ik mee stuur willen we zondag op social media zetten als bekendmaking

3 jaar geleden

Hoi, ik ben Marijn (35) getrouwd met Joost en nu 13 weken zwanger van ons 5de kindje. Na drie meiden een zoon en nu heb ik weer een meidengevoel. Daarbij moet ik zeggen dat ik het geen 1x goed had 🙈.

3 jaar geleden

Hoi, ik ben Susan, zwanger van de 3e. We hebben een zoon van 16 en een dochter van 13. Ukkepuk was een superverassing!! Nooit meer verwacht, oh zo welkom🥰

3 jaar geleden

Reactie op Happy3mom

Hoi! Ik ben Marina, ik ben 41 jaar. Wij hebben een zoon van 16 en een docht ...
Wow lijkt veel op onze situatie!! 42, zoon van 16 en dochter van 13! Onverwachts zwanger, zo blij allemaal👌

3 jaar geleden

Reactie op Happy3mom

Hoi! Ik ben Marina, ik ben 41 jaar. Wij hebben een zoon van 16 en een docht ...
En werk ook in de zorg😊

3 jaar geleden

Goedemiddag allemaal, mijn naam is Laura, 30 jaar en al 6 jaar samen met mijn vriend, 32 jaar. Woonachtig in het mooie Sprundel. Na 2 jaar geduldig te zijn geweest, eindelijk raak en nu 13 weken zwanger van de 1e. 9 februari uitgerekend en laten ons dan verrassen. Dus wij willen het geslacht niet weten 😀

3 jaar geleden

Haai ik ben danielle(38) en bijna 2 jaar samen met nico(38) en zwanger van ons 1e wondertje ben nu vandaag 12 weken 30 augustus de geslachtsbepaling en 5 september weten ook wij pas wat het word samen met peetoom en peettantes gaan we dan minifeestje houden heb verder nooit zin in feestjes dus top geregeld zo😁

3 jaar geleden

Haaii! Ik ben Amber 22 jaar oud en 4.5 jaar samen met mijn vriend (39) woonachtig in Westervoort. zwanger van ons 1ste kindje ! Op dit moment 12 weken en 4 dagen zwanger! 31 aug mogen voor de geslachtsbepaling me moeder denkt een jongen en me vriend denkt toch een meisje... Zelf heb ik nog niet echt een heel sterk gevoel!

3 jaar geleden

Ik ben Lieke, 31 jaar en zwanger van ons 3e kindje. 15 februari uitgerekend. We hebben al 2 jongens 5 en bijna 7 en weten 2 september of we een jongen of meisje gaan krijgen. Ondanks dat ik heeel anders zwanger ben, misselijk, moe en stemmingswisselingen, denk ik toch dat het weer een jongen gaat worden!

3 jaar geleden

Hoi! Ik ben Mandy, 31 jaar en woon sinds 2 jaar samen met mijn vriend in Goes. Zwanger van ons 1ste kindje. Heb een zoontje van 5 uit eerdere relatie. Ik ben nu precies 12 weken zwanger. 18 februari 2021 uitgerekend, zal eerder worden ingeleid medisch.

3 jaar geleden

Hoooiii, ik ben Nicole, 25 jaar bijna 26 en woon samen met mijn vriend van 25. Nu 14 weken en 3 dagen zwanger van ons 1e kindje, ondertussen al 3 echo's gehad en staan onder controle van het ziekenhuis ivm een te hoge bmi van mij. We zijn uitgerekend op 1 februari en we weten nog niet wat het geslacht is.