16 Reacties

4 jaar geleden

Ik deed de prematuur speen van difrax op de dr brown

4 jaar geleden

Prematuur speen van dr.brown gebruikte ik.

4 jaar geleden

Ik gebruikte nr. 1 van difrax

4 jaar geleden

Oke dankjewel!

4 jaar geleden

Wij hebben de prematuur speen erop. In het ziekenhuis hebben we het verschil kunnen zien tussen een 1 speen en een prematuurspeen. Wereld van verschil. Komende week is alles van dr Brown 1+1 bij de Etos.

4 jaar geleden

Ik ben van difrax juist naar dr Brown gegaan ivm gulzig drinken. Premature speen? Vanaf maandag 1 + 1 gratis bij etos 😉

4 jaar geleden

Je kunt ook tussendoor even een pauze inlassen door de fles aan de kant te zetten. Wij doen dat nu. Merk dat ze hierdoor zelf rustiger gaat drinken :)

4 jaar geleden

De avent fles heeft een wat stuggere speen. Wij moesten overstappen naar Dr Brown omdat die makkelijker is voor ons kindje.

4 jaar geleden

Ik ben van difrax juist naar dr Brown gegaan ivm gulzig drinken. Premature ...
Kun je die prematuur speen ook gebruiken ? Onze zoon drinkt ene keer sneller dan de andere keer Is met 37+4 geboren ingeleid met 2565 gram gewicht Zag dat ze ook een Newborn hebben maar die is uitverkocht op dr Brown site en op Etos site hebben ze alleen de fase 1 en prematuur speen Maar er loopt melk langs zijn mond en laat hem al rusten en boeren ondertussen maar soms na de voeding vooral s avonds is hij onrustig

4 jaar geleden

Reactie op alexandra2021

Wij hebben de prematuur speen erop. In het ziekenhuis hebben we het verschi ...
Loopt die langzamer ? Deze gaat nog best snel of hij slikt te weinig

4 jaar geleden

Hier difrax s flessen. Kleine is met 37 weken geboren. Eerste dagen dronk hij goed met een s speen , dit werd minder en nu 3 standen speen erop en standje 3 drinkt hij toch wat vlugger! Als hij te snel gaat drinken kunnen we hem terug zetten naar 2!

4 jaar geleden

Reactie op susanne1989

Loopt die langzamer ? Deze gaat nog best snel of hij slikt te weinig
De prematuur speen van dr Brown loopt langzamer dan de kleinste van difrax. Als ik mij goed herinner kunnen de spenen can dr Brown ook op de difrax flessen

4 jaar geleden

Reactie op alexandra2021

De prematuur speen van dr Brown loopt langzamer dan de kleinste van difrax. ...
Ik heb dr Brown flesjes

4 jaar geleden

Reactie op susanne1989

Ik heb dr Brown flesjes
Oh sorry. Ff door de war. Ik heb onze prematuur spenen bij wehkamp besteld. Was toen in de aanbieding. Maar ik heb ze ook eens gezien in een grote Kruidvat.

4 jaar geleden

Tussenpauze inlassen, de baby zal het niet leuk vinden. 20 ml drinken en dan weer 2 minuten wachten. Ik merk sinds we dat doen, er ook minder krampjes zijn. Mijn dochter dronk in 6 minuten haar fles leeg. Ze mag er zeker 15 minuten over doen, zei de kinderarts.